Tjejfest @ Catrin

Lordags kvallen blev en lang och skrattfull kvall med alkohol, twister och malade tanaglar.
Vi borjade med att harja lite inne pa publix, sjong svenska latar medans vi valde ut var alkohol.
Hemma hos Catrin sen fixade vi ordning dipp, morotter, cookie dough glass, is bitar och lime.
Nu sa var allting klart for en alkohol picknick pa Catrins rumsgolv ;)

Smirnoffarna slank ner valdigt fort sa da gav vi oss pa Bacardi grand melon, yamiii !
Det var ratt kul att sitta dar pa golvet och kroka haha busiga som vi var.
Vi korde lite twister sen ocksa, slog total knut pa mig sjalv och forlorade mot Emma, DAMN!!
Catrin akte ut valdigt fort tyckte jag :p
-Om ni vill vara mina kompisar maste ni ha mitt nagelack pa er, sa Catrin med ett illrosa lack i handen.
Jaja what a hell... hm valdigt snygga ta naglar man fick, VERKLIGEN! 
Kandes kul att knalla omrking i flip flops idag med de fina tanaglarna imorse.

Auwh sov ju over hos Catrin med och sov med Baby hela natten, sa javla mysig kisse.. saknar min Rattan och Tarzan ENORMT!! Inte for jag vet vad katten heter men det fick heta Baby. kurrrrikurrr

Idag morse madde val inte Emma allt for bra till en borjan, men vi tog oss en liten frulle och gled ner till stranden.
Havet var lika underbart som alltid och det var val dar jag spendera den mesta tiden.
Efter stranden kila vi till Subway och jag kaka som vanligt en Chicken teriyake med mycke south west! gott gottigott gott. Hemma hos Emma spelade vi monopol och hon vann IGEN! sen kika vi pa Grease en film jag kan utantill, den var min favvofilm for kanske 2 ar sen somnade till den en hel sommar typ, haha.
Catrin korde mig hem och nu ska jag ga in pa mitt rum smorja mig med lite Aloe vera (jo har va fatt lite branna fran dagens tur till stranden) sen somna till nagot schyst pa teve, tror att det ar simple life idag, Wohou!

       

Liite onyktra men en sjukt kul kvall =). skulle lagga upp bilder pa Vattengrejen med men sag att barnen var med pa alla bilder och de far inte hamna har pa natet.. crap ! jaja imorgon ar det en ny dag med nya aventyr.. Yiippi !



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0