Utgang i Delray o nakenbad i atlanten

Vilka roliga dagar jag haft de tre senaste, har hangt med CAtrin och Emma.. Som vanligt ;)
Pa Onsdagen kom dom forst hit en svang och vi sag pa Saw II och at tarta!! haha fan vilka moff vi ar..
Kaka forst fodelsedags tarta sen Turtlecake sa sjukt gott, gott gotti gott gott*
Sen akte jag med Emma hem vi sag pa tv och somnade val nagon gang.

Fan sa skont jag sov sen var det ingen hemma hos henne heller, helt underbart! Hon tycker hon har hard sang men jag har en saa mycket hardare sang plus att den ar sa sa liten sa liten att knappt en myra far plats i den och tank da mig i en san liten sang... aja en god natts somn och vi kaka en stadig frulle med Yoyhurt och blabar sen nagra candy kisses, mm choklad. Vi promenerad ner pa beachen och softade dar i kanske 1-2 timmar sen borjade det mullra och blev molnigt attans!
Aja inge grat for det nu ar det GLASS DAGS !! en Ben & Jerry's till lunch igen blev en stor 3 kulers glass.
Drog en dusch hos Emma sen gick vi och kopte Bacardi ruzz, tranbars juice, Sprite, hallon, Mojito (alkolask), surt godis, choklad kaka och hm det var nog allt det.. Let the party begin!
Vi spelade Yatzi och jag vann!! Sen football Monopoly...hm minns inte vem som vann ;)
Vi drack lite granna sadar sen kom Catrin och vi for till en thai restaurang, var inte ett dugg hungrig men kakade enda pa ratt bra, det var massa gott. Nudlar, Kyckling och massa ketchup. Sen en flaska vin att dela med Emma med.. Vi flummade dar ett tag sen ville inte thailandarna ha oss kvar sa de stressade ivag oss och Catrin akte hem :(..

   


Emma och jag bestamde oss for att parta vidare vi hamnade pa ett grekstalle dar vi drack en drink och pratade en del. Men det var inte mycket folk dar och ingen som dansade sa vi hoppades pa att det skulle vara battre inne pa Delux ett stalle men det var det inte.. Vi var sa gott som ensamna pa dansgolvet, men det var kul antliigen har jag vart ute pa krogen har. Massa fula gamla manniskor som raggar pa en, bla !


Sen nar vi var pa vag hem kom vi pa att ett nattdopp hade ju vart riktigt kul sa ja -MOT HAVET ! Stanna till pa ett Country stalle och drog en 3 minuters dans sen vidare mot havet.. Paus igen pa en parkbank dar Emma forsokte blasa en bubbla av tuggummit, det gick inge vidare for henne men det var kul !!
Vid havet sen var det par folk overallt sag det ut som, Sex on the beach?
Bada bada bada haha vad kul det var, sen en laaaang promenad hem UTAN SKOR!

 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0