woo vatten ruschikana (?)

kom inte pa hur ruschikana stavas, ar det ratt sa dar??
Idag har jag lekt med alla barnen, hur kul som helst!
De hyrde in en vattenkana som var i hoppborgs material, wohou sa kul det var =)
Spruta massa vatten pa mig och alla andra :p iii sa busigt!

Sen kom det massa folk da blev det pizza, frukt, alkohol och tarta, hur soft som helst!
Men Bret och jag stanna mest inomhus men det var alkohol aven dar.
Vi dansade och sjong lite granna... See you later alligator....
Det var en trevlig dag och lite rod nasa har jag nog fatt, haha Sandra med roda mulen (tralalalala).

Nu vantar jag pa Catrin och Emma de ar nog har om 5 minuter, sa tankte bara blogga lite snabbt.
Vi ska nog vara hos henne ikvall, dricka lite, lyssna pa svensk musik och snacka skit =)

Kan bli stranden eller nagot annat trevligt imorgon, ska slagga hos Catrin inatt och sa ar jag ju ledig imorgon.
wiie sa skont! Maste gora nagot da !!

Nagon som kan tipsa mig om vilken Ipod jag ska kopa? vilken ar bast och vad ar det for priser pa dom i sverige??

See yaa



 


Kommentarer
Postat av: Sara

tror de stavas rutchkana, iet uttalar man bara. =) va brun du är jag vill med sola!!!!

2007-07-16 @ 10:34:13
Postat av: Anonym

oo e jag? sa svart att se sjalv har om man ar brun eller inte.. Men man kan ju se de vita bikinilinjerna :p aa din Rutchkana ser ju battre stavad ut an min haha

2007-07-16 @ 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0