You look like an loco..

With your curve body..
Me? no no i'm from sweden. (haha kurviga kroppar har, jojo alla ar opererade eller anabola torskar).
Kom en enligt mig gubbe fram och pratade nar jag spolade av sanden fran fossingarna vid duschen.
Han var trevlig att prata med, men inte vill jag ga pa lunch med en i den aldern eller utseendet.
Sen fraga han om han kunde bjuda mig pa en ol, oo det hade vart gott. men No!
Men han var lika trevlig for det fast jag inte ville ha nagot med han att gora, de var lite kul.
Annars brukar ju folk vanda ryggen till och psssh.

Imorse ivaf sa beslutade jag mig att aka och shoppa innan jag och Sofie skulle till stranden, jag akte till Galleria Mall (i F:t lauderdale) Det var ett sjukt dyrt mall med massa kanda dyra marken. Hittade en jatte fin Juicy couture vaska for en sissadar $ 283.. hm lagom!! Men sa kom Viktoria Secret butiken fram -Wiiiiha i'm in heaven!!
auuwh ville aldrig lamna butiken, fanns sa mycket jag ville ha och allting luktade sa gott, dar kommer jag bli en stammkund. Jag ska ha en massa saker med mig darifran!
Jag kopte 2 lipgloss (de har sjukt bra lipgloss dar), En lila vaska med body mist, lotion och shower cream som doftar sa sjukt gott har letat lange efter den doften, Maria har namligen den. Sen kopte jag saklart nagot sexigt att ha pa mig ;) Men det far bara Robban se inget jag lagger upp har ivaf ;) aah blev sa kar dar inne, ska dit sa mkt jag bara kan och shoppa massa tjusigt till mig!
Fyndade ett ljusblatt nike linne ocksa for $ 10. Det skulle kostat $ 29 eller om det var $ 39 sa dar blev jag glad.

Sofie ringde och sa att henns vard familj bestamt sig for att kila till Orlando i helgen sa hon kunde inte joina mig pa stranden, det var trist. Men jag klarar mig bra sjalv ocksa, hoppas hon far det skoj dar!!
Jag promenerade till stranden och stanna till pa en seven eleven for att kopa lunch och en pressad apelsin juice. sjukt otrevlig personal! Det blev en liten pringels till lunch.
Pa stranden var det sa javla hett ute, runt 40 grader sa dar, sa Sandra packar upp sig och for direkt ner i havet.  Yiiha vad det ar varmt o skont i vattnet! Ibland ar det varmare i vattnet an pa land kanns det som. Jag softade mest i vattnet hela tiden, men det var en jobbig neger som forsokte fa kontakt med mig hela tiden och jag simma ifran honom medans han simmade efter haha knasig typ. Strandgrannen bredvid mig satt med kikare och spana nar jag simma omkring, det var val tankt att han skulle spana in batarna men inte ar jag en bat ?! Traffa en New york bo ocksa som hade lika svart som jag att kliva upp ur havet, i New York ar havet brunfargat ;) Har ar det sa klart och fint det kan bli =)

John korde mig pa en "sightseen" mellan alla mansions som finns langs stranden, det ar helt sjukt vad stora hus folk har. De ar sa grymt fina jag blir helt fascinerad. Men sa undrar jag ocksa vad har man alla rum till? och alla badrum och toaletter?? det ar ju typ en toalett till varje rum i huset. aa jag vill med ha ett Florida hus!!

Har hemma sen simmade jag 50 langder i poolen och sedan borjade jag skaka, kandes som jag skulle krakas. Sa skyndade mig for att ta en yoghurt och ett stort glas vatten, -ar det sa har det kanns nar man svalter tro?
Bret har vart till massa besvar hela dagen, bajsat och kladdat, kastat sonder massa glas som jag har trampat omkring i det, tva sar hittills.. -It feel so good to have this day off!

Har kommer det bilder fran dagen:
1. Viktoria secret baggen, sa soot!
2. stranden at hoger
3.stranden at vanster (stranden tar aldrig slut!)
4. Jag i min nya tranings outfit

      

Imorgon ar det kalas for Alan..=massa barn.




 


Kommentarer
Postat av: Sara

åååh vill också bada däär!

2007-07-14 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0