Avskedsfest

Oj oj.. vilket kalas det var!
Jag bjöd hit mina vänner Sara, Maria, Kattis och Emman vi drack en del och prata strunt sen kom grabbarna ifrån stockholm hit och vi hade tänkt att bowla!
Väl nere på stan mötte vi Magda också och vid bowlinghallen såg det mörkt och dyster ut, de stängde vid 20.oo redan, på sommarlovet?
Vi gick upp till Tommy och drack en del till, helt sjukt vad vi drack hela tiden Sara!
Eftersom det inte blev någon bowling valde vi att spela biljard på Dannes istället, wiiie biljard e kul!
Maria och jag är ju bäst på Biljard också, vi sopa golvet med de andra haha!
Sen mot varandra går det väl inte lika bra, men jag vann då iaf yeea!
Vi köpte 2 hinkar på Dannes, oj oj oj! haha
Magda kom tillbaka och jag, Sara, Beks, Claes och Magda gick till Time out där vi satt och ljög för 2 norrmän att Magda egentligen hette Magdrur och kom från Irak men sen kom hon ifrån Ryssland istället -Da!
Haha det var så sjukt roligt, as mycket garv hela tiden!
o2.oo Var det dags att åka hem, Kramelikrams.
Vi bestämde att vi drar en frulle på Subway imorgon och det gjorde vi, den var goood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0