Bada bada bada

Wohooou it's summer!!!
Igår så softa jag i mammas badenbaden(?) stol i solen, så himla hett ute oo vilken energi man får!!
Hämtade min darling vid två tiden och vi gick ner på stan för att hämta Tommy, sen blev det Rotmos parken!
Finally! I Rotmos var vi ett gäng som drack en massa alkohol, spela frisbee och fotboll alla var på toppen humör !
Solbrända och onyktra gick vi till Time out och fortsatte kvällen med mera alkohol på ute severingen, så himla härligt!´
Vaknade redan 07 imorse, hur kommer det sig? såg direkt att det skulle bli kalasväder igen så jag hoppade upp ur sängen och studdsade runt ett tag för ett sen gå och somna om igen..
Väl vid halv tio var jag igång igen, tjatade hem Robban och han kom med Macke.
Robban var så seg och jag var pigg och glad med på tok för mycket energi för att sitta hemma på ballen.
Jag, Macke, Maria och John åkte till Skjulsta för att ta sommarens första dopp, iiiih det var lite kallt men kroppen vande sig snabbt och jag simma runt där för mig själv. De andra badkrukorna doppade sig och gick upp igen, lämnade mig ensam kvar i det härligt bruna vattnet ;o) Jag blev rädd och var också tvungen att gå upp, det fanns ju ingen som kunde skrämma iväg fiskarna åt mig!
Någon mer som vågat sig ner i vattnet än? Jag älskar att bada och plaska omkring!
Jag och Elin brukar träna i vattnet, haha snurra runt, studsa och kasta boll hihii.
Skönt att man äntligen fått färg på kroppen och att man hinner med lite svensk sommar innan man kilar till Florida, endast 8 dagar kvar nu.. hihi
Nu ska jag titta vidare på fotbollen 2-0 till sverige, wiie so gonna get em! mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0