Bio - Barnyard

Idag vackte Kristina mig och horde om jag kunde ga med pojkarna pa bio.
Nja sa jag forst sen bad hon mig och jag sa okej, vilket var tur.
Bion var saa rolig :)
Handlade om en massa djur pa en farm som festade, korde bil/mc och flummade!
Jag skrattade manga ganger, fast det ar en barnfilm. En kul Flummfilm tycker jag.
Fast var lite sorgligt da pappan till kossan dog, jag saknar ju min far sa mycket.
Hoppas vi far en bra kontakt igen nar jag kommer hem, kanns trist att inte ha den kontakt vi en gang haft.
Efter filmen akte vi tillbaka till hemmet.
Jag tog Candy ut pa en promenad, hade bara bikini overdel pa mig den har gangen skulle ju ga en vag dar det inte kommer bilar. Ar val mer som ett motions spar. Sa gar jag dar med Candy och sa gar jag forbi tre killar som tystades direkt nar jag gick forbi sen hordes ett tyst -woooeooah. Da kande jag mig obekvam och tog pa mig mitt linne pa tillbaka vagen ifall de skulle sitta kvar dar haha och de gjorde de ju ocksa.
Det ar sa varmt har sa om man har linne pa sig blir det alldeles fuktigt nastan blott nar man kommit hem igen.
Var skonare att  ga utan + att man far en finare branna. Har fatt branna fran mitt brottar linne, inte allt for vackert ;)
Sen simma jag runt lite i poolen, det var saa skont alskar att vara har!!!

Nar Bret och Alan kom hem gick jag och Bret ut och malade med hans chalks.


Niice ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0