bOwlinG

Imorse var en seg morgon, jag borjade med att lasa lite sen tankte jag strunta i morgonpromenaden eftersom solen inte sken sa mycket som den brukar.
Men nej Sandra, borjar du fuska med traningen nu sa kommer det fortsatta sa..
Sa jag och Candy gick en promenad pa 25 minuter istallet for en pa kanske en 40-60 minuter.
Alltid nagot i alla fall, nar jag kom tillbaka hade solen gatt i moln sa jag hoppade over poolen och tog en dusch istallet. Jag gjorde en harinpackning och haret blev sa mjukt och fint! Sa Fructis harinpackning Anti friz ar nagot jag starkt rekommenderar efter att man badat i havet och vart mycket i solen.
Sen akte vi och bowlade, Amber var med ocksa.. Var val inte den finaste bowling stallet jag vart pa men det var barnvanligt. Tog en bild pa skorna jag hade pa mig, -Man var tvungen att ha skor!.
Vi hann inte spela sa mycket eftersom det strulade sig och helt plotsligt tog det bara slut, sjukt daligt. Jag som skulle visa att jag skulle vinna over barnen haha. Jag forlorade nastan! ;o)
Men vi korde med rannor, sa det var lite trist!

Nu ska jag snart in pa mitt rum och gora lite kvallsgymping :)
Ska kora armar och mage idag tror jag, har atit plattar idag och dom ar det mycket socker i.
Fast enda det ar tjockis veckan sa vad gor det!? Jag ror ju pa mig sa da far man ata, ata bor man annars dor man.. -inte sant? Ata gor man enda dor man -Jo sant det med..  how to stay alive then ?

Imorgon ar min lediga dag, vad ska jag gora da??


De var i alla fall skona !



Kommentarer
Postat av: Saran

Äta gör man.. ändå dör man..

2007-06-28 @ 10:56:20
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0