Bowling

Jobbade och slet hela dagen igår, med en ny tjej. Karoline, hur trevlig som helst!
Var inte mycket jobb alls att göra, under lunchen var det mycket men sen var det inte mycket mer.
22.oo fick jag sluta och då kilade jag och Maria till Robban, Angelica och Pierre hade redan kommit med tåget från sthlm :).. Det blev att dra en snabb fix och sen ner på stan och bowla, vi blev en del bowlare.
Jag, Angelica, Maria, Robban, Pierre, Kattiz, Macke, Tommy och proffset Sara.
Jag,Angelica och Maria körde för oss själva och jag kände att jag hade en chans att vinna, det har väl aldrig hänt förut? :b.. Med Sara förlorar man. 
Jag kom tvåa första serien men förlorade andra.
Det är så himlans kul med bowling kom jag på nu så vi kanske ska iväg idag igen och bowla.
Den här gången ska jag vinna i så fall, mohaha!
Utgång blev det sen, helt  galet full blev jag fast jag inte drack så mycket alls. hur gick de till?


Sara, Sandra, Angelica och Maria


Kommentarer
Postat av: Sara

haha.. Ja vännen du kanske glömde bort några cider du drack? =) annars blev du ba full vips!

2007-06-03 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0