Cinderella story och Guess who

Igar kvall sag jag pa film.
Kristina tipsade mig om att Cinderella story gick pa ABC family och hon har hort att den ska vara bra.
Okej tankte jag, en san dar typisk tontig saga.
Men sa sag jag att Chad micheal murray var med sa jag var tvungen att genomlida den tontiga filmen.
Det var mest tack vara han man orkade se filmen,jag tycker det ar mysigt att se pa sanna dar tontiga filmer faktist.
I alla fall nar man ar sjalv, det ar ingen film jag skulle se med kompisar eller Robban. haha Robban skulle smalla av. Filmen var som Askungen fast i modernare version med sms, mejl och mobiltelefon. Mobiltelefonen var den borttappade skon.
Jag ger filmen ett SS+. (for Chad)

Guess who
Var en utav filmerna jag kopte.
Den handlar om en svart tjej som tar med sin vita pojkvan till sin svara familj..
Pappa gillade inte alls att han var vit  och inte gjorde nagon sport. Pappan och pojkvannen (asthon kutcher) tavlar i allt for att bevisa hur bra dom ar.. Pappan gor allt for att fa pojkvannen inte ska kanna sig hemma och valkommen in i familjen. Den skulle vara rolig filmen, men sa mycket skratt blev det inte av for min del..
men det blir SSSS i betyg. Asthon ar en bra skadis, jag gillar han!

Tio S ar topp!

Far hoppas att filmerna ikvall blir battre, vet att KYLE XY har borjat gatt igen, ikvall klockan 8!! wohou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0