Eliin was here

Sa sitter man har och bloggar igen..
Pratar lite med Blunder over msn och dricker en Smirnoff twisted 2 Raspberry. *yamii*
Eliin vad har idag, jag blev sa glad!
Hon och hennes familj kom nar jag och familjen plaskade i poolen, Alen larde mig en ny lek som jag sett i filmen Alpha dog (Justin timberlake filmen) "Marko polo". I leken ska man simma runt med ogonen stangda medans man sager Marko och da svarar den andra Polo och sa ska jag simma och forsoka ta honom.. Det var kul, men lite svart att fa tag pa en som simmar ifran mig. Sen lekte vi kull.
Nar Elin kom sa gick vi in pa mitt rum och jag bytte om, mina brost har vaxt tycker Eliin haha.
Vi pratade en massa och sen lekte vi med barnen alla var helt galna speciellt med Eliins bror, de alskade han! for ett tag i alla fall.
Sen at vi mat, grillat blev det och till dessert fick vi en tarta. Eliins mamma fyllde ar igar, Grattis!
Wiie nu ringde Eliin det blir shopping imorgon :) Pa ett Mall som heter Sawgrass mills, det ska bli kul att fa se nagot nytt och att fa spendera pengar!!
Ska nog gora lite kvallstraning nu medans jag ser pa tv, bye bye!!



Kommentarer
Postat av: Sara

nemen ovanligt att elin pratar bröst ;)

2007-06-17 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0