En dag pa stranden

Nu har jag tagit mina forsta simmtag har i Atlanten, wohou!
Men har manga hav kvar att utforska har i varlden doda- och roda-havet maste jag bara bada i innan jag levt klart mitt harliga liv. Man har val sina mal, right?

Catrin (svensk) och Stephanie (tysk tjej) kom och hamtade mig vid 13.1o och vi for ivag mot stranden, det tog en tid som allt gor har allt ligger sa langt bort. Nar vi kom till stranden hamnade vi pa typ en familje sida for att det var fullt pa parkeringen pa andra sidan men helt okaj for mig, jag ar ju ute och gor nagot !
Sa har ar en bild fran stranden vi lag pa idag:
 


Efter stranden sa akte vi till Starbucks (popularastefika stallet har). Jag tog en Strawberry cream (without wipt cream) att dricka. Den var saa god, men McDonalds milkshake e godare ;). Efter det gick vi in pa Publix for att kopa harfarg at Catrin och "plop ups" till mig, haha nan som kan klura ut vad det betyder? Jag kopte ocksa nagot till mitt har eftersom jag tyckte det vart sa spretigt efter saltvattnet, ett silikon serum med UV skydd. Sen motte vi tva andra tyska pa ett annat Starbucks och fikade ett tag till. Det var trevligt att fa komma ut och traffa pa mera folk.
Vi ska val hitta pa nagot nu i veckan kanske ga ut och ata och se film.
Vi maste fixa mig ett falsk legg at mig  sa jag kan hanga med in till Miami och festa, annars finns det ett stalle i Fort lauderdale dar man kommer in, good! Stephanie slappte av mig har hemma och jag at en bit lasagne till middag.
Nu ska jag satta pa en rulle och ata nagra m&m's, ar det inte de godaste som finns? haha Bara njuta av min lediga dag.. :o)
See yaa

Kommentarer
Postat av: Sara

ja du plop ups hmm.. kanske nipple cover fast som syns. hahah ne men ja har ingen aning!

2007-06-25 @ 09:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0