Fantastic 4

Idag var jag pa bio med Little John, Alan och Carl.
Fantastic 4 ar val ingen film for mig men jag gillade den faktiskt enda.
Det var ju en del humor i den, sen en het hunk med! haha
Det var sa himlans kallt i biosalongen att jag fros.
Hemma oppnar man dorrar for att fa svalka har stanger man dorrar for att stanga ute varmen liksom.

Var ute pa en promenad med Candy imorse, det var mysigt att fa ga runt och titta pa allt.
Jag tog lite kort pa hus och en stor fagel. Far se om jag kan lagga upp nagot sen.
Jag ska f a gora en scrapbook har wiie. "Sandras tid i Florida", det ska bli kul.
Jag tycker ju om att pyssla med saker, och Kristina har inspererat mig med sina verk.
Kanske koper med mig en lada med scrapbooking hem sen, sag en som sag bra ut pa Wall mart.

Till Sara, forsokte ge en kommentar men det gick inte. men marker att det gar ibland iaf :)
Du kommer klara dig fint, skulle garna vara hos dig nu sa vi kunnat hitta pa nagot. Annars vet du ju vart jag finns? Kommer du? tror bussen gar kvart over? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0