Fiskingtur ute pa havet

Tjioo
Igar nar jag vaknade fick jag reda pa att jag, John, John John, Carl, Alan och Deras Uncle med kusiner skulle ut och fiska. Wiioo ut oa havet, det ska bli kul.
Sen varnar John mig for att det kommer att gunga och bli blodigt. NEJ INTE BLOD! tankte jag.
Men okaj.. Nar vi var framme fick vi vanta ett tag pa att  baten skulle komma och farbron med tre andra barn.
Barnen var stokiga tills deras kusiner dok upp, dom var stora! haha
Det forsta som hande pa baten var att Uncle Van fick upp en jatte stor fisk precis dar jag stod och fick massa blod pa benet, mitt sate och racket dar jag stod. THANK YOU! Jag tankte direkt att det skulle bli en blodig jobbig resa haha. men det blev inte sa, jag vart inte mer nerstankt av blod an var jag var. Jag fick heller inte upp nagon fisk, men sag en skoldpadda i havet, Kande pa en blas fisk "Puff daddy" och en fisk som sog sig fast i min hand, det var kul :p.. Efter batutflykten akte vi till Farmor och bada i poolen och grillade, mysigt :).
Nar vi kom hem igen tranade jag och sag pa CSI, csi  gar varje kvall har verkar det som. Och pa sondag ar det Simple life klockan nio eller tio..
Nu ska jag ut och se vad denna dag har att erbjuda mig, vet att den roliga Unceln och kusinerna ska komma iaf.


John john, Kaileen, Uncle Van, Alan och Carl.




En bild fran baten pa de stoora husen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Min vän va söt du är jag saknar dig fanimej de hade varit roligare om du var med höär på midsommar idag bbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaahhh.
:D nu ska jag soooova godnatt :D

2007-06-23 @ 01:24:02
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0