Framme nu

Ush vad det var tungt att lamna Robban hemma i Sverige, ar verkligen kar i honom.
Helt sjukt foralskad, efter nagra tarar satte jag mig i bilen pa vag till arlanda med min mamma.
Pa Arlanda sa fikade vi och sen var det dags att lamna mamma med, nu ar jag helt ensammen.
Jag hittade fort mitt plan till Frankfurt och sov gott eller inte riktigt gott fick nastan nacksparr. Frulle fick man pa planet, skink macka och juice valde jag.
I Frankfurt var det soligt och vi fick aka en buss till Miami planet pa bussen var vi 4 stycken bara och en av dom var en svensk tjej som hade en sot pytteliten chiuaua. Vi borjade prata och hamnade bredvid varandra pa planet, hon bor i Miami och har tidigare bott i L.A. Skont att hamna bredvid en svensk pa planet och som ar resvan, hon var till stor hjalp pa planet tycker jag det kandes tryggt och kul att ha nagon att prata med. Vi fick mat hela tiden pa planet, mat och dricka. 

Val i Miami fick vi sta i en evighetsko, det var lite nervigt men nar de ropade fram mig sa flot allting pa bra.
Tull killen skamtade med mig medans han tog kort pa mig och tog mina fingeravtryck.
Fragorna som stalldes var, Vart ska du bo? Hur lange? Och vad ska du gora har? Vad jobbar du med i Sverige? Hur gammal ar du? Kommer nagon och moter dig?
Det var inte alls sa laskigt som jag hade byggt upp att det skulle vara, jag trodde att de skulle ta in mig i ett rum och forhora mig for att inte lata mig komma in i landet.

Karln har i huset kom och hamtade mig, han sag glad och trevlig ut.
Det os regnar i Miami men var sol dit vi skulle sa han och att igar var det storm, skumme vader forhallande har.
Barnen verkar trevliga och har visat mig lite av vad de tycker om och Bret har gjort sova leken med mig, den tyckte han var kul.

Jag kanner mig lite obekvam har just nu men det gar nog over nar jag lart kanna barnen, foraldrarna, sprak och huset lite battre. Jag och Kristina (mamman) drack ett glas rose vin och hon visade lite av grannomradet, det e stora hus har.

Ska vila nu ar sa himla trott och klockan har ar bara halv nio.

God natt


Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till därborta :)

2007-06-15 @ 11:11:44
Postat av: sunniie

thank you :)

2007-06-15 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0