Glad midsommar pa er

En annan sitter har ensammen med en smirnoff ice, wild grape (den smakar godis).
Fjalle ar online pa msn sa han kan man prata med, men det ar den enda.
Ar det inte idag man ska ut och bli sa full man bara kan, fylle bada i Vilsta? kanske dra ett dopp i nan fontan? bli jagad av ainas? Och ha sex i buskar for att sedan klaga over all jord och sar man fatt pa ryggen?..
Tur att pojkvannen min ar hemma och tar det lungt, vore ju jobbigt om han var den som fick sar pa ryggen, Grr! haha, ingen fara dar.. Jag litar pa min karl, han ar sa kar i mig ;o) -i hope?

Nu ar jag barn ledig, fick in Bret pa toaletten och bytte bloja ikvall.. Vem kunde nansin tro att jag, Sandra Sandstrom! skulle klara av att byta bloja, det finns liksom inte i min varld..
Men men jag gjorde det ;) and i'm proud of it too!
hulkade bara nagra ganger den har gangen haha.

Sa vad har ni for er pa er midsommar? Fullt os?
Nagot kul midsommar minne att beratta for en ensam dam har pa andra sidan jorden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0