Grasshopper

Blev ingen fika idag, hon var tvungen att jobba.
Sa ska hora med Kristina om jag kan aka ivag en svang imorgon kvall, tycker att det inte ska vara nagra problem.
Jag jobbar ju hela dagen annars.
Vid poolen idag fotade jag en stoor grashoppa, se sa fargglad den ar:



Hoppas att morgondagen har lika fint vader som idag, da ska jag ut pa en morgon promenad for mig sjalv innan jag borjar jobba. Kanske att man ska borja jogga? fast det ar for varmt for det pa dagarna.. Sen har jag inga bra skor.. Kanske ska prova det en kvall iaf, bara gatan fram och tillbaka. Sa att jag och Sara kan jogga ihop sen nar jag kommer hem, for nu ar hon nog for snabb for mig.

¢¾


Kommentarer
Postat av: Sara

Äsh du får väl träna upp dig i florida ? :b

2007-06-20 @ 17:56:54
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0