Grillning

Igår så ringde jag och väckte min Bitch Magda och vi drog iväg till Vilsta för att sola och bada!
Magda hon kan bada iaf, det är inte bara ett dopp, vi simma omkring där i det härligt bruna vattnet med lite pollen och ankbajs på bryggan. hur mysigt som helst!
Det kom lite fler folk och sällskapa oss sen, vi fick folköl (=strandöl) haha.
Men vid halv fem hade jag och mitt hallon bestämt att vi skulle grilla i någon park för oss själva så jag hojjade hem, brun, våt och smutsig. Stannade till vid Shell och köpte en engångs grill, satan bikinin har läckt så jag ser ut som en nybliven mamma med läckande tuttar -niiice!

Jag och Robban hittade ett bra ställe i nyfors där vi tände grillen och öppnade ölen -pschhhyu.
Vi hade det så sjukt mysigt, grillade flintastek, nån stark korv och så en tvestjärt som vägrade att lämna oss ifred.
Maten blev kalas god, nästan det godaste jag ätit. Sen så myste vi och pratade lite strunt sådär.
Jag blev rastlös efter ett tag och fick med mig honom att åka ruschikana (?) och gunga gunga tihih som små barn liksom.
Efter vår myskväll satte vi oss på ballen, det var party på gården och barnen sprangs omkring och de äldre de drack.
VÄRSTA SOMMAR NUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0