I väntan på flyget till Miami

Blandade känslor nu eller är det så att jag känner mig helt tom, vet inte hur jag ska reagera och trött är jag också.
Hann sova 2 timmar sen var det dags att dra en dusch och väcka Robban för lite mys, fy satan för att vara utan mys i 3 månader!! -Vill inte! Vill alltid ha min pojkvän vid min sida känner jag nu..
Klockan är nu o2.3o, mamma kommer om en kvart då ska vi handla lite frulle på Statoil och pyssel så jag kan roa mig på planet, ska ju sitta på det i några timmar, ska soova då. Hoppas det är barnfritt och att jag får fönster och filt! Det är så mysigt att flyga.
Har köpt med mig Marabou åt familjen i Florida, det fínns tydligen inte där. Är marabou svenskt, finskt eller danskt? någon som vet?
Ne nu ska jag inte ödsla mera tid här utan dra några sista pussar på han och vara glad över att jag ska åka till Florida! =) Det lär ju bli skoj, de blir väl vad man gör det till, inte sant? Jag ska lära mig att surfa haha!
Höres om nån dag igen och då kan jag inte använda åäö. Så får använda det lite extra här och nu åäöåäöåäöåäöåäöÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖåäöåäöåäöåäöåäöå wiiie
Kommer sakna så mycket här i min stad!

PeAce

Kommentarer
Postat av: jessica

Marabou är ett svenskt märke!

2007-06-14 @ 02:31:27
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Sara

Svenskt såklart ;)

2007-06-15 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0