Kryssningen

Känner att jag har lite tid kvar innan jobbet att blogga om kryssningen till Tallin.
Vi åkte till Sthlm på torsdagen och jag var inte alls dålig från onsdagens låånga after work med töserna ;).
Min packning var tung, hur lite jag än hade med mig så blir det ändå tungt? Jag behöver "packaväskan" tips!
I Åkersberga sen mötte vi upp Angelica och Pierre och drack nån Xide på Stekhuset, kul o träffa dom igen :)
Fredag!!! -upp och hoppa nu så är det kryssnings dax, wiieeo! 
Vi åkte in till Täby centrum för att växla in pengar på Forex (som jag redan berättat om) och sen lite senare kom taxin och vi for iväg.
Vi hade fönster hytt, fett schyst ! Vi gick runt lite på båten, men jag såg inga förändringar allt såg likadant ut som den gjorde sist på vår -ehh katastrof kryssning för 2 år sen :b.
Vi åt på en Ala carte piazza, var inget speciellt men jag tyckte om det, men Bufé gillar jag nog allra bäst.
Efter maten var det Tax free time, jag köpte 2 toblerone och alkohol.
På kvällen såg vi uppträdanden och drack smarriga drinkar. Jag och Robban kilade iväg ibland och spelade air hockey -så jävla skoj! hann vann flest gånger då.



Lördagen
Blev det frukost buffe, var inte så sugen. Har svårt att äta dagen efter att man druckit.
Men jag åt 2 mackor och ett ägg sen en apelsin, hur gott som helst.
Väl framme i Tallin började det ösregna nästan haglade sen blixtrade det och åskade, som tur var hade vi inte gått ut än utan stod vid passkollen. när vi kom ut så duggade det bara men det klarnade snart upp :).
Vägarna var trasiga och buckliga, stackars Robban fick ta i med morsan i rullstolen. Vi gick in på ett köpcentrum och jag köpte skor. Sen fanns det inte så mycket mera, trist!
Sista stoppet gjorde vi på en inomhus marknad där vi köpte på oss sjukt mycket alkohol som vi sen packade på Robbans mamma i rullstol, alla runt omkring och garvade ;-)
På kvällen var det fest igen och Air hockey, jag vann!



Söndag
Näe ingen frukost, vill sova!
vi packade på Robbans mamma igen och gick av båten, fick tag på en taxi. -fy gubben luktade sjukt mycket svett.
I Berga igen så mötte vi Ari en sväng. Sen Pierre vi satte oss i solen och drack lite, så skönt!
Robbans far var snäll och skjutsade oss till Hjulsta där mamma bytte av honom.
Skönt det fy för att tåga runt med all packning.
Väl hemma var det att ta en cider och lata sig..

                                                                                                      ♥


Kommentarer
Postat av: sunniie

Fan så det ser ut, jag har ju inte sattit nån linje under?? skit! :p ne time to work! 13 timmars pass :/

2007-06-01 @ 09:52:01
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Elin

Fiin kjool!!

2007-06-01 @ 14:53:13
URL: http://elinabelina.blogg.se
Postat av: Sara

Fin kjol!

2007-06-01 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0