lek i parken och bajs pa golvet

Tohoho mina vanner!
Har vart pa ett stalle wall mart (typ Coop forum place)  nyss med Kristina, det finns sa sjukt mycket saker har.
Det mesta saljs i storpack och mjolk ar i sanna dar plastbyttor man ser pa tv.
Det var kul att ga runt och titta pa allting.
Menn klart jag kopte nagonting ocksa, det blev ett par kosta shorts som jag kan ga runt i har hemma med Bret, ett halsband, en skvallertidning och M&M's. 

Efter att jag duschat nu ikvall ringde jag Catherine, det var lite nervost i borjan men nar hon hade svarat sa flot allting pa, hon verkar jatte trevlig, glad och ville hitta pa nagonting. Hon ar ledig hela onsdagen och imorgon kvall.
Sa jag ska hora med Kristina om jag ocksa kan vara ledig hela onsdagen istallet for imorgon.
Sen sa ska vi fixa mig ett falsklegg sa jag kommer in pa krogarna har :)
Det ska bli kul att fa hitta pa nagonting tycker jag, sa ni far val hora om Girls night out har snart, wiiihooe!

Tidigare idag har jag, Bret, Little John och Carl vart till parken.
Det var sa sjukt varmt ute och svetten bara rann om en nar man gick, val i parken lekte vi kull "tagg", spela boll och gungade. Det var inga andra barn dar sa killarna blev lite besvikna, fast Bret var sa glad pa gungan!
Nar vi kom hem svalkade jag mig i poolen, gud sa skont det var!
Senare pa eftermiddagen hande det nagot hemskt, Bret hade bajsat och kletat runt det i golvet sa jag ropade pa Kristina som fick ta reda pa det, jag sjalv holl ju pa att krakas fy sa det luktade..
Nu ska jag borja kolla Bret i blojan sa att det aldrig hander igen, for jag skulle nog aldrig klara av att torka insmort bajs pa golv och barn. Det har ar nagot du glomt saga Eliin!! Jag ville bara hem nar det hande, hem och mysa i min luktfria omgivning. -Robban dina pruttar ar ingenting mot det hara! 

Jajja tackar for mig

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var inte som när lillkillen pruttade då? I din famn förut. haha

2007-06-19 @ 10:33:14
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0