Sheriffen sa no no!

Idag sa har jag och Bret vart pa promenad, vi hamnade i parken.
Parken var tom pa barn, inte manga som gar ut nar den varsta hettan har ar, men jag gor garna det.
Aven om jag blir svettig som en tok sa ar det skont att vara ute och ga tycker jag, sen kan man ju ta ett dopp i poolen nar jag kommit tillbaka, det ar niiice!
Jag, Candy och Bret var i parken i en timma kanske och nar vi var pa vag att lamna den kom Sheriffen fram till mig och sa -Hi, how are you? fine thanks svarade jag lite fundersam over vad han ville.. Men han var artig och sa till mig att hundar inte var valkomna i parken har. jag svarade tillbaka att jag inte visste och att jag var fran Sverige. Han Log tillbaka och sa det ar okej men nu vet du vad som galler i parken, have a nice day! byee :)

Sa trevliga poliser finns det inte allt for manga av hemma i min stad, dar e det ett evigt tjat pa dom, otrevliga och hardhanta ar dom med. Dom borde komma hit och fa sig en lektion av en trevlig polis!

Nar vi kom tillbaka hit tog jag ett dopp i poolen och tog hand om mitt brann marke fran Candys koppel, aoooch!
Sen var det dags att aka till affaren och kopa en present at Shaun, det blev ett present kort pa Gamestop. Jag fick en film dar, "the forgotten" nagon som har sett den filmen? :) Jag ska nog se pa den ikvall for mig sjalv i mitt rum :p
Jag hangde med dom pa kalaset och karate killarna kasta bollar pa mig, inte ratt satt att flirta va? haha. De korde Dodge boll med pojkarna. Bret hoppa omkring for sig sjalv och trottnade fort. Vi gick en promenad och kopte en Subway for att aka hem och kaka, Bret ville inte stanna.
jag ringde Catrine for att hora vad hon gjorde imorgon och om vi skulle gora nagonting?
Hon sa det att hon ringer och vacker mig pa morgonen sen kor hon oss till stranden, wohoue!
Det blir nog hon, jag och en till som inte var svensk iaf kanske en amerikanska. Antligen har jag nagot att gora :)
Jag har aldrig vart pa stranden har branner man sig dar kanske? Om Eliin lyckades gora det sa gor ju jag det garanterat sa det e nog lika bra att jag smorjer in mig, vill inte vara kraftan Sandra.
Traligt att fa ett nickname som, Cancer Sandra. -Hey cancer Sandra, how are you?
NOOOO!

Jajja nu ska jag gora en ansiktsmask, seee you on tha beach!
lOvE yOu R

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojj ja men jag får en känsla av att när man väl är kriminell är snutarna i amerika inte alls lika trevliga som han var mot dig.. tänk bada på hur alla fängelsen ser ut i usa mot här i sverige!.. Här är det ju soft att sitta i fängelse mot usa. =) men vem kan va otrevlig mot en blond, svensk tös. hahaha...

2007-06-24 @ 10:41:44
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0