Shopping

Vaknade imorse och laste i 30 minuter, det var ett sant liv pa barnen utanfor sa jag orkade verkligen inte ga ut och hora det annu mera.. Ville helst inte ga upp ur sangen alls, var regnigt utanfor.
Staderskan kom och stadade rent har, hon kan tydligen inte engelska.
Kristina horde med mig om jag ville aka med John han skulle ivag nagonstans och kunde slappa av mig vid ett shopping stallet. Sjalvklart vill jag det ;) sa fick jag lon ocksa..
Sminkade mig idag ocksa, har jag inte gjort sen jag kom hit det var kul att gora sig fin igen haha.

Pa vagen till mallet sa horde jag med John om det blir nagra hurricans nar jag ar har. Ja det kommer det att bli. Coolt tankte jag. sen horde jag om det ar farligt? Jo det kan vara men husen ar byggda for att klara av det men att rutor gar sonder och takplattorna flyger. Sa det ska bli nagot att fa se det med, hoppas bara att det inte blir nagon stor, da blir jag nervig. Vill inte skada mig har liksom.

Val framme vid mallet sa slappte han av mig vid sko affaren, haha yiiiha!
Fanns sa mkt, men fastnade starkt for att par vita, de fanns inte i min storlek men jag var tvungen att ha dom enda.
Det var sanna dar som ropade pa mig, du vet hur det ar Eliin ;).
Efter det gick jag runt i de flesta affarena som gick langs gangen, aah vad fina klader det finns! helt sjukt..
Jag alskar shoppa har!! nu forstar jag mera hur det ar har Eliin..
haha men pengarna ar fortfarande krangligt, de har sma kronorna finns hur mkt som helst av dem!
har bilder pa det jag kopt har nedanfor, for de som ar intresserade liksom.
Pa Game stop kopte jag tre filmer (buy 2 get 1) for 20 $. The big bounce, guess who och The skeleton key.
Den sist namnda sa en sot kille bredvid mig att den inte var sa bra (not that good). Men jag sa att den andra skrackisen jag ville ha hade blivit stulen och jag kunde inte hitta nagon annan. "stackars mig liksom"! han skratta och sa -have a nice day. (standard kommentar nr 2) Hey how are you (standard nr 1) Sa far se om grabben hade ratt eller inte. Filmen var ju enda Gratis. Nu ska jag ha en filmkvall med mig sjalv.
men forst en kvallspromenad med Candy =)

    
          Prylar                          partiiie                     shopping                   Beach                       underbara

Vad tycks om mina fynd? Var ju tvungen att visa dom pa mig ocksa. De drojer ju innan ni far se mig live igen ;o)

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fiiin du är i dina nya kläder =) verkligen en 10 poängare =b

2007-06-29 @ 10:47:07
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: ämlii

finfint sändra :) är lite avundsjuk på dig !

2007-06-29 @ 21:32:59
Postat av: Anonym

hi hi hi hi :) Det finns sa himla mycket fint har !!

2007-07-02 @ 02:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0