Spo regn

shit vilka regnskurar det kommer har, helt galet.
Jag och Bret var ute pa en promenad med Candy och efter halva vagen sa borjade regnet forsa ner men Bret ville fortsatta studsa vidare och jag hoppa efter, det var ju ratt kul faktiskt :)
Men sa helt plotsligt stannar han och vill inte ga nagon stans sa jag kommer pa den smarta iden att han far rida pa min rygg "Ride piggyback" och da foljde han snallt med.
Det blev lite tungt mot slutet och regnet forsade bara varre och varre haha -so this is Florida?
Kristina hade blivit orolig och gick ut, men sa skrattade hon nar hon sag oss kommandes, dyng blota.
 Val hemma igen var det bara leta upp en handduk och torka av sig och byta klader.
Candy fick bada och Bret var ute med de andra barnen och pappan, i regnet!
Idag ska Elin komma, hoppas hon gor det har ju inte traffat henne pa valdigt lange.
Vi ska planera en shopping dag da kanske :)

Igar kvall spela jag och barnen football och monkey in the cage det var kul, jag vart svettig som attans.
Det ar valdigt varmt har och fuktigt, det kravs inte mycket till att man blir varm..
Bra traning att vara har och leka med barnen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0