Studenternas dag!

Oj oj idag ska det firas!
Grattis till Saraa, Kattis, Li, Emman, Nattis, Angelica, Camilla och är det någon mer?
Shiit så kul ni lär har det!!
Min student var nog det roligaste jag gjort i hela mitt liv, en av alla mina roligheter iaf!
Att vakna till på morgonen, dra på sig pyjamasen och packa på sig 1-2 cider och en frukost macka från statoil för att sedan sitta i Rotmos med en massa nyvakna människor, så myyysigt!
Sen hem och vila lite till, sen fixa sig för skolan och middagen där.
Vi hörde med vår lärare om det var okej att dricka -Nej, men om ni gör det så ser jag inte det heller ;). skön hon den där Gertrud!
Så det var bara att korka upp, jag vart utsedd till årets partypingla! passade väl riktigt bra =)
Sen till det tråkiga, rektorns tal och alla stipendier, blablablahablahaa. Vi härjade lite i smyg där endå och en lärare bad oss vara tyst säkert 5 gånger sen hota hon med att kasta ut oss, tant!  Johan han däckade haha.
Väl dags att springa ut då, tog lång tid i korridoren och det var sjukt svettigt.
Skorna fick jag lov att ta av mig, kan ju inte springa i dom!
Wohoe värsta publikhavet där ute och kuriren den fota mig, johanna, sara och sabina (om jag minns rätt)
Sen tillslut hitta jag min familj och närstående alla hade något de vill sätta runt min hals, shit det blev tungt!
Pappa gav mig en red bull så jag skulle orka bära allt haha. Massa kramar fick man överallt från alla möjliga.
Allt bara snurra av lyckoruset, jag har klarat av hela skoltiden fast jag var skoltrött redan min andra dag på lågstadiet. JAG ÄR SÅ HIMLA BRA!
Flaket var ju en kalas grej det med alla vi restaurangbrudar "Eliten" härjade som tusan, moona åt brandmännen som jublade åt oss och en massa gap och skrik (att rösten ens pallade). Vill åka igen!!
Pappa kom sen efter att vi åkt på flaket med en flakmoppe!!!! och skjussade hem mig på den, haha han är bra knäpp! men det var kul. Hemma hos mig var det en massa folk och presenter, alkohol och tårtor!
Alla var där för min skull ;). Det var trevligt. Jag gick upp på mitt rum och slockande i en timma (trodde jag) men egentligen var det 10 minuter, men det behövdes.
Sen kom alla tjejer och firade mig och Elin! =)
Resten är en ännu längre historia men krogen blev det, mys och party ända långt in på morgonen.
aah men idag är det inte min tur, trist det. Men ska på studentmiddag hemma hos sara och sen på den feta studentfesten i Pepparkakshuset! =) Det ska bli sjukt kul idag !

Krumeluur

Kommentarer
Postat av: Fanny

erik som e på bilden bor vid bennas livs. jag bor mitt i mot down down. men va roligt. världen är inte stor den inte. då kanske vi ses någon dag.

2007-06-09 @ 17:04:57
Postat av: sunniie

jajjemensan inte helt omöjligt

2007-06-10 @ 14:04:49
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Sara

för jag har tagit studenteeeen fi fan va ja e bra

2007-06-12 @ 10:34:44
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0