Svullna fotter efter en lang shoppingdag

Idag var jag och shoppa som jag skrivit tidigare, jag var framme vid Sawgrass 12.30 och kom hem darifran 19.30 alltsa en heldag med shopping :) helt underbart!
Det var ett jatte stort mall och John korde dit mig i den gula caben, jag fick vanta en timma pa Elin (hon som aldrig ar sen).
Jag hann bli lite solbrand man far valdigt latt farg har, solen ar sa mycket starkare an i Sverige.

Jag och Elin gick i en massa affarer och det forsta jag kopte var ett gult linne for $18.87  (132.-), 2 par skor for $49.80 (348.50.-) Hemma koper man knappt ett par skor for det priset, och de har sa sjukt fina skor har. Alla skor ar valdigt hogklackade sa nu maste jag vanja mina fotter med hogre klackar an vad jag ar van vid, det ar ju sa fint . Sen var vi pa Boby shop och jag fastnade starkt for Grapefruit doften sa jag kopte Body butter for $17.5o (122.50.-) Shower gel $10.50 (73.50.-) Och sen Cleansing wipes tea tree (servetter som ska vara bra mot finnar, jag har inte fatt nagra anmen helt plotsligt kanske de dyker upp) de kostade $10 alltsa 70.-.
Det mesta ar billigare har men nu var vi mest i billiga affarer ocksa och modet ar inte det vackraste men det finns mycket fint att kopa enda sant som inte finns i sverige liksom.
Jag kopte en navel piercing med for $9.99 (ca 70.-) jag kopte ocksa en orange klanning for $20.25 (142.-) Jag har handlat en massa fina saker for barar 960 kronor hemma i Sverige om jag hade handlat sa har mycket hade jag stigit langt over tusenlappen, sa jag ar klart nojd med dagens shopping.
Nasta shopping tur jag gor ska jag se efter i de lite dyrare affarerna ocksa, jag har ju lattare att hitta klader i sanna affarer, jag hatar att leta klader.
Klader ska man inte leta efter, de ska ropa efter dig!
Tankte visa nagra bilder pa dagens kop har;



Kopte ett par roda ocksa men de har en ful rosett pa som jag ska skara bort senare ikvall.

En orange miniklanning, jatte somrig och fin pa.



 

De gula linnet blev jag kar i, det var ett sant dar kladesplagg som ropade -Sandraaah!


Nu ska jag ga och trana och fortsatta dricka mitt vatten, dricker vatten hela tiden har det ar sa kallt och gott. De koper hem vatten tunnor som man satter i en san dar apparat som brukar finnas pa sjukhus. En san apparat maste jag med skaffa mig dar hemma!

Till Sara min van, det gar inte att kommentera harifran verkar det som, men din bikini var jatte fin en Sara bikini helt enkelt. pussen!


Kommentarer
Postat av: sara=)

TacK :) Dina saker va också jättefina jag blev också kär i linnet.. O klänningen ser asfräsch ut när man e brun :) By the way så drömde jag att du och jag skulle käka frukost på subway, sen vaknade jag och kom på att du va i florida :(

2007-06-18 @ 09:57:58
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0