Tankar och stress

Har just sett klart pa Kyle XY oo langtar redan till nasta fredag!!
Det ar saa bra, hihi. Sag en intervju med honom pa abc's hemsida. Han verkar hur charmig och rolig som helst.

Har fatt sanna funderingar. vad ar det egentligen jag vill?
Hur vill jag ha det i mitt liv?
Ar det tankt att man redan ska ha kontroll over sitt liv vid 19 ars alder?
har varsta aldersnojan ocksa och kanner mig riktigt stressad over allt jag har framfor mig, allt som jag inte vet..
Allt som jag maste hinna att gora... gaah vilken kvall.
Varfor kom dessa tankar upp!? det ar ju jag Sandra, tar dagen som den kommer tjejen. Filbunken!
Det ar vid sanna har tillfallen jag har san lust att bara kila ut, rusa ivag och se var jag hamnar och vad som faller mig att gora just for den stunden.. Se om man grejar det liksom, helt ensam i ett frammande land. Coolt ju.
Kommer bli jobbigt att komma hem harifran, att borja det verkliga livet .
Att fatta beslut.. bah bah bah JAG VILL INTE BLI NAGE MERA VUXEN!!
Hmm.. nu vet ni vad som forsigar i mitt huvud for ikvall :p
Imorgon ar det nagot annat som surrar dar uppe, sjukt va!?
Att det finns sa mycket under haret, bakom ansiktet.. WOW sience! ;o)


Haha slut flummat nu, har vart nykter for lange marker jag, nu nar jag laser vad jag skrivit, hor vad jag tanker. Gaah ne pa sondag ska jag allt fixa mig en van som kan ta med mig och festa nasta veckan. Jag behover det!!
Sara mitt party djur, saknar diig!

hihi see yaa

Kommentarer
Postat av: SARA

=) miss u to. vet du, nu bor jag i min systers lägenhet när hon är på semester :)

2007-06-30 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0