Target

Senare idag var vi och shoppade.
Vi hamtade upp Carl fran Karaten och at lite pa McDonalds jag tog en McFlurry m&m's. McFlurrysarna ar storre har an i Eskilstuna, jag vart hur matt som helst. Orkar inte ata nagot mer idag..
Vi akte till Target och jag kopte en planbok (med en liten spegel i som man kan ta loss), en handvaska (med en lampa sa du hittar i morkret) jag valde mellan tre vaskor men hade bara pengar med till en av dom sa de andra far vanta tills jag kommer tillbaka. Sen kopte jag en rosa klanning som jag ville ha i gratt ocksa men det fanns inte i min storlek sa det far jag ocksa fixa en annan dag :) hittade sa mycket fint dar och det ar bara en sorts Coop forum affar tror jag sa blev forvanad att jag skulle hitta nagot jag gillade. Jag kommer trivas att shoppa i det har landet!
Utav Kristina fick jag en pase M&M's (i usas farger saklart haha) Sandra har sin choklad vecka nu. Sen vaskan jag valde ut fick jag ocksa, det var valdigt snallt utav henne tycker jag !!
Klanningen kostade ungefar en hundring, vaskan 70 kroner och planboken ocksa. Bra priser !!




Mmm sa gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0