The forgotten

Filmen jag fick igar sag jag klart pa imorse.
Somnade till den igar natt sa det var bara att fortsatta imorse :)
De handlar om en Mamma som har minne av sin son Sam, men ingen annan har nagot minne av hennes son alla ar som hjarntvattade och tror att det ar hon som ar sinnesjuk. Sen moter hon en karl som hon kanner igen och han hade en dotter men han har helt glomt bort det. Hon far tillbaka hans minne och de soker gemensamt efter sina barn och folk gor allt for att hindra dom. En spokig film ar det och den ar lite psykologisk, jag gillar psykologiska filmer sa man far tanka lite.
Man fick valja slut pa filmen men jag kunde inte valja, finns ingen dosa har som styr dvd:n verkar det som :/
Sa jag forstod inte mycket utav slutet, nagon annan som gor och kan forklara for en dum blondin? ;)

Sitter och vantar pa att Catrin ska ringa, men hon gor aldrig det.. Ska ringa upp henne igen annars far jag aka till stranden sjalv och lasa en bok. Sa jobbigt bara nar man ska ner och bada, vem vaktar mina saker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0