Var egna Wisteria lane

Idag har jag haft en bra dag, vakna upp till solsken och ett tyst hus.
Alan var i skolan och Carl pa gratis bio..
Jag gick ut pa en morgonpromenad med Candy och sa simma jag lite i poolen innan jag borjade jobba, en helt underbar morgon!
Sen blev det att jobba jag och Bret bada i poolen och sen gick vi pa en promenad.
Den har dagen har gatt fort, det kanns valdigt bra.
Pa nagot satt vill jag att tiden ska ga fort har i alla fall nu nar jag inte har sa mycket att gora, jag blir sa sjukt rastlos att jag bara har lust att knacka pa hos varenda granne for att hora om jag kan fa komma in och se mig omkring.
Det skulle vara kul att fa titta in i andras liv liksom, snoka runt. Nyfiken som man ar ;-)
Vi har akt runt idag har i omradena det ena lyxigare an det andra, innan man akte in i ett omrade var man tvungen att saga vem man skulle till och visa legg, sen ringde vakten till den person man uppgav for att kontrollera att allting stamde. Ratt sjukt tycker jag. Men fina hus var det, men de hade inte nagra egna poolar och valdigt sma tomter.

Nar jag fixar hus ska det vara ala Florida style, ett vitt hus med rosa knutar pool och vitt staket.
Sen ska det saklart vara garage, palmer och en stor platt mysig tomt.
Sen ska jag ha mina vanner som grannar, typ Sara, Eliin, Maria och de andra roliga typerna!
Sara med alla sina jobbiga barn, Maria med sin hund och handiga raggare sen Eliin som divar omkring med sin rika man Rikard.
Haha var egna Wisteria lane :o) Vad tycks om det?


Kommentarer
Postat av: Sara

Ska vi inte dra en sån på riktigt?:D Glad midsommar på dig.

2007-06-22 @ 10:08:13
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0