You so hot that you need to get spanked

Fy snusk gubbe..
Var ute pa min morgonpromenad och hamnade nanstans dar massa bilar akte forbi.
Det ar manga som tutar pa en har och nar lastbilarna tutar hoppas jag till sa att jag nastan faller, hah de ar sa stora!
Sen kom det en gron liten sport bil som var efterhangsen han sa till mig att jag var sa het att jag behovde smisk. Kan jag kora dig nagonstan? jag ska dit och sa pekade han. jag sa Nej jag ar pa min morgon promenad. och sa fragade han om jag vill bli smiskad och om jag nansin tankt pa att bli det. Jag svara NEJ NEJ och sa BYEEE och rusa vidare. han log och sa have a nice day. Korkade snubbe! Jagg blev lite radd faktist.
Hade inte heller tagit med mig mobilen sa om nagot hade hant hade jag blivit totalt lost.
Sa hadanefter ar det jag och mobilen som ar pa promenad. ;o)
Efter min promenad sa simmade jag i poolen, det var saa skont!
Nu har jag atit frukost och ska snart borja jobba.

Fick ocksa hora lite skvaller om helgen, jajja sa mycket till van. Du var min basta van liksom, sa besviken pa dig.
Kanns jobbigt att vara pa andra sidan jorden och fa hora nagot sant har, aven om jag inte kan gora mycket mer pa hemmaplan at saken sa kanns det lite varre att sitta har borta och fa hora det.
hm det finns granser en oskriven regel mellan oss tjejer!.. jaja life's goes on.
Jag har mina andra kara vanner, tur ar val det haha.. Saknar dom!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas du har kul stumpan :) Ja ska festa som fan åt dig i Roskilde :D

2007-06-26 @ 16:57:08
Postat av: sara=)

sommar o sol =)

2007-06-26 @ 23:41:05
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa det hoppas jag verkligen, ni lar ha det sa sjukt kul!! ;) jag kommer nasta ar wiiiha

2007-06-27 @ 02:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0