2 timmars träning

Idag så har jag vart på hugget och det var såå sjukt skönt att träna.
Nu känner jag mig pigg och glad.
Har sovit riktigt dåligt inatt och trodde inte att jag skulle orka med någonting idag, men jobbet flöt på jag stod där mest och läset en bok jag hittat "en tillräckligt vacker för att dö". Ska skriva mer om den sen när den är färdigläst och det blir den så snart som möjligt, den är hur bra som helst :)
Efter jobbet hojjade jag iväg till träningen jag värmde upp med lite spinning på cykeln och körde sen styrka i 40 minuter. Sen tog jag fram min braiga bok och ställde mig på "stairmaster" och där stod jag stampandes och läsandes i 30 minuter -svetten rann! haha. Det var så skönt, ska nog stampa oftare det kändes bra och jobbigt men bara jag har en bok så klarar jag allt!! Sandra the bokmal hihi
Nu kom min älskling, Macke och Toopii med mat

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sara

:) är det din bok? in that case kan jag ju kanske låna den då du är klar!

2007-05-31 @ 09:24:47
Postat av: Jessica *

Yeeii..jag hittade dig :D Vill också träna! ha det bra

2007-06-06 @ 12:40:08
URL: http://mylifebyjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0