Arab fest

Imorse när jag kom till jobbet skulle vi inte ha någon lunch utan fest, förlovningsfest.
Jahopp tänkte jag, det hade jag ingen aning om allt var kattastrof och helt oplanerat så det kändes väldigt jobbigt eftersom jag gillar att ha allt planerat så att jag vet vad jag ska göra och hur.
För en arab fest och en svensk fest är inte alls lika det är mycket mer dans, joddlande och liv på en arab fest *lalalallalalala*(så lät det mest hela tiden). På våra tillställningar i sverige är det mycket fylla och dåliga snappsvisor haha.
Men gästerna såg nöjda ut i alla fall och de hade en såå sjuukt god tårta, från min kusins jobb Amarant i Torshälla. Jag och Janja snodde åt oss en smakbit ;).
Jag lyckades slita mig från jobbet klockan fem och då blev det träna av, hurtig som man är :)
Sen hann jag bara hem och vända för att gå tillbaka till jobbet på personalmöte.
Personalmötet var skoj, vi har fått en ny medlem i team Athena haha, Caroline heter hon. Janja hade bakat hallon paj åt oss och den var riktigt smarrig, hon är så duktig !!
Sedan blandades det drinkar, en massa riktigt goa drinkar som vi sen fick smaka av och på något konstigt sätt hamnade alla drinkar hos mig till slut och jaa de tog nog slut va haha..
Fick ett samtal till ifrån Florida idag det var från Kristina hon lät riktigt glad idag och vi bestämde datumet 14 Juni till 9 September, så nu ska jag bara få in mina pengar på banken och sen boka biljetten. pirrigt va!!  

image6
Hallon mousse tårtan!
Bara att ta bort marsipanen såå YaMiii!

Ett drinktips här också
Sandras ZoOo Specialé:
Krossa is och hallon i en mixar
Häll sen i Bacardi ruzz och Passoa
Häll över det i ett highball glas med lite fruktsoda
Garnera med citronskiva och "paraply" walla!

Dags att joina Robban i sängen nu..




Kommentarer
Postat av: elin

mmmm tarta... svensk tarta. den dar tartan ar den godaste som finns mmmmm. jag vill ocksa joina min alskling i sangen.

2007-05-15 @ 02:22:37
Postat av: sunniie

mmm den var för good! mums !!

2007-05-15 @ 07:36:48
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Sara

mmm tarta =) haha. jag e mer sugen på den där drinken jag hahahah

2007-05-15 @ 11:04:19
Postat av: Elin

vad forvanad jag blir sara! ;p

2007-05-17 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0