En förkyld dag med shopping



Haha såå var också jag en nördig bloggare.. :b
Men det kanske är kul vad vet jag (?)  
Vill ju att mina vänner ska kunna läsa om mitt intressanta liv ;)
Imorse var jag seg som tusan ville helst inte gå upp ur sängen alls men det blev så tråkigt att stirra in i väggen till slut och sotarna skulle komma vid 12-14 tiden. Så jag gick sega mig upp ur sängen, laddade hem nya Desperate housewives avsnittet, alltid lika bra :) Sotarna kikade förbi under avsnittet, hur vågar dom komma mitt i min favorit serie?! Grr...
Efter Dh var jag tvungen att hitta på något så jag ringde till Sarisen och frågade om vi skulle gå lite i  fiskparken "Tuna Park" och det ville hon ju.
 kände också att jag behövde lite shopping nu när man gått och blivit förkyld och hängig, kläder får mig alltid på bättre humör, Sarisen också hon är en bra shopping kompis.
Hittade en hel del idag men kände att jag inte kunde köpa allt jag hittade.
Håller på att sparar pengar nu till Robbans födelsedag (vad ska jag köpa till karln? )  Sen far vi iväg på en Tallin kryssning med hand föräldrar i slutet av månaden, de bjuder ;). Vill ju ha en del att shoppa för där med.
Idag blev det i alla fall,

Shopping listan:
Ett bubbelgummrosa långt linne från JC
Ett rött långt linne (klänning) från Gina tricot
En rosa bikini från Gina tricot
Ett par röda bikini trosor från Gina tricot
En svart siden klänning från..ja igen Gina tricot
En vit Bh och trosa från h&m
Ett cremé färgat linne med mönster från VILA
Badshorts åt Robban från Cubus 
Lakritts shot från Mique
2 handdukar från Mique
1 flugsmällare från Mique

  
image3

Bikinin är jag väldans nöjda med, den är verkligen en Sandra bikini.
Sådär då har jag både skrivit mina första rader här och lagt upp bilder,
-starkt jobbat tjejen !

Sarisen och jag
image4


Kommentarer
Postat av: Sara

hello my froinder! sandra shopping dag såg jag!

2007-05-08 @ 14:56:28
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygg bikini.. ja du sandra det ar inte latt nar allt bara ropar pa en sa dar har ropar kladerna mer an vanligt hihi

2007-05-10 @ 02:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0