Festival sugen

Suttit och kikat lite bilder och pratat med festival polarna..
Åh vad jag blir sugen, finns nog knappt något roligare än en festival.
Stämningen är alltid på topp, knappt någe bråk (ingen som vill bråka alla är ju så sånt bra humör, värmen, allt badande, fest från första dagen till att du kliver in i bilen på väg hem då du slocknar och vaknar upp hemma i Eskilstuna två dagar efter du egentligen har kommit hem... haha då är man utmattad efter 6 dagars party och härj i värmen.
Men nu i år blir det ingen Hultsfred eller Roskilde som jag också hade planer på, det känns lite tråkigt att missa något som är så kul och minnesrikt.
Det är på Hultsfred min sommar startat de två senaste åren, hur ska den starta nu i år?
Iofs så ska jag få en ännu minnesrik sommar, men helt utan festivaler!
På hultsfred skulle det vara så bra band också som Korn, 50 cent, Timbuktu (alltid rolig att se, man blir glad av hans musik), Ozzy osbourne (vore verkligen kul att se), Gentleman, evanescence (som nattis sjunger så bra till ;o) ) m.fl..
känna hur marken går i vågor bland alla festival människor som hoppar till musiken oo what a feeling!
Blir så glad av att bara tänka på allt och får en sån mysig känsla i magen att jag bara vill tillbaka om och om igen!
Hur kom det sig att jag blev en festival människa? jag som är så rädd för att skita ner mig, går aldrig på bajjamajor, skulle dö utan dusch och allt annat nödvändigt!?
Jo för på festival är det det sista du tänker på, duschar finns att hyra eller som vi gjorde ibland åkte till Nattis pappa och de dagar vi inte gjorde det bada vi i sjön tio gånger om dagen. Att slippa bajjamajorna går också, ät liite drick mycket! då klarar du dig med att kissa ute och om det krisar så töms bajjamajorna runt 5-6 på morgonen så då kan man passa på för "nr.2" då är de rena o "fräscha" och allt damm som blir av jorden torkar man av med våtservetter (ett måste att ha med!! ).
Sen den ultimata festival klädseln; Tofflor (skrik röda) på dagen, kort kort kjol och bikini. Kvälls kläder, Rosa gummistövlar, kjol, en varm tröja. Nattklädsel stövlarna eller gympa skor, långbyxor och en alvtröja.-Yea soo sexii!
Vad tycker ni om festival, smuts och bajjamajor? haha


Nattis, immän, jag och så Kristian "snoppmannen"
Kristian låg så där mest hela festivalen!!



Nattís och Jag små bustroll !

Take care och festivala åt mig med i sommar, please!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag e nog inte heller en festivalmänniska. Men har en känsla av att jag skulle tycka de var precis lika kul som du! :)

2007-05-23 @ 16:30:50
Postat av: Sara

Tack för en trevlig kväll igår. Alltid kul när ja får med dig! :)

2007-05-24 @ 09:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0