Flygbiljetten bokad

Idag har jag bokat min flygbiljett till Miami så nu finns det ingen återvändo haha -im gooing to miami
Jag bokade min biljett på pricerunner.se som Eliin tipsat mig om.
Elin har hjälpt mig leta resor dit hela tiden, snäll flicka det där. haha
Så 06.40 lyfter mitt plan i alla fall från Arlanda den 14 Juni till Frankrike först där jag ska byta flygplan vidare till miami så vid 13.25 är det tänkt att jag ska landa i miami.
-ooo spännande hoppas att jag får en fönster plats och slipper sitta i en mittengång med gapande barn och illa luktande åldringar, kattastrof! Sen vill jag att dom sätter på en bra film åt mig så att det känns som resan går fort, kommer bli så himla rastlös att sitta på en stol i ca 13 timmar, får ju en timma att röra mig på i frankfurt men det är inte mycket. Har du tips på något bra tidsfördriv jag kan pyssla med på planet??
På hemvägen har jag 4 timmar på mig i New york att gå runt på, hoppas att det är lätt att hitta till rätt flyg så man får tid att kolla runt lite :) Det är lite läskigt med byten tycker jag, tänk om man inte hittar rätt, PANIK!
Sen om jag skulle bli stoppad i tullen framme i Miami vore läskigt, vad är det för frågor dom ställer? och hur svarar man bäst på dom? vore ju osoft om dom inte släppte in mig i landet  för att jag svarat fel på en dum ställd fråga.
Jag tror nog att det kommer gå bra men Usa är ett väldigt märkligt land, med massa skumma hårda regler och lagar :p
-Wish me luck! :)

                                                                           

Min fina reseväska !



Kommentarer
Postat av: elin

sandra da! du ska byta i frnkfurt det ligger i tyskland ;p

2007-05-20 @ 23:08:03
Postat av: sunniie

haha jaja.. bara jag kommer fram så :b hahaha hur ska det gå ? ;)

2007-05-21 @ 11:43:43
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0