Magsjuk

Ush..vill aldrig mer vara magsjuk det är nog det äckligaste jag vart med om på länge..
Det där med att kräkas är inte min grej ;-)
Låg i sängen mest hela dagen igår och tyckte synd om mig själv och när jag inte var i sängen hängde jag på toaletten, lät som en mysig dag va? skönt att pojken var ute och festade gillar inte att se ofräsch och sjuk ut inför han eller inte för någon alls egentligen.
Var utanför dörren en gång på hela dagen igår, då min kära vän hamna i trubbel (?) så satt på gården och pratade lite. Farbror blå dök upp också och en söt sådan haha. Hoppas att allt löser sig på ett inte allt för jobbigt sätt.

Idag har jag och Robban bara latat oss sett på Desperate housewives (såå jävla bra!!), Lost (mindre bra) och sen Kyle XY som också är riktigt bra. Blev sugen på att ladda ner mer avsnitt av Kyle men endå vad ska jag då pyssla med på torsdagskvällar?
Känner att jag fastnat i en tråkig ond vardags cirkel.. Fast det är ju mysigt, men jag blir så himla rastlös.
Vakna, jobba, träna, vänta på att robban kommer hem och vi / han lagar mat, äter, ser på tv, robban somnar och jag pysslar för mig själv.. Vad kan man göra för att förändra de här gamla vanorna med en lat pojkvän? Tips någon?
Jag har försökt att få med honom att shoppa med mig, men han har inte riktigt tålamod för det..
Nu ska jag fortsätta att msna med Eliin haha, sån nörd man är.. men Robban har ju somnar för lääänge sen :p

Heipparulle


Så här ser det ut 21.30 på en vardagskväll för min karl haha.


Kommentarer
Postat av: Sara

Min pojkvän är ju inte lat iaf.. *not* hehe. vi får helt enkelt shoppa du och jag..?! :)

2007-05-18 @ 09:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0