Ring ring..


14:46 telefonen ringer från ett skumt nummer som startar på +195, haha hjälp fjärilarna dansade rave i min mage.
Men samtalet flöt på helt okej och allt känns bra, var lite läskigt att det nu verkligen ska bli av.. På riktigt!! 
Jag ska vara ifrån min kära pojkvän, mina vänner, min mami, pappa, per, djuren och allt som annars är så tryggt och skönt här hemma.
men nu helt impulsivt ska jag kila iväg, lämna allt det här i 87 dagar (14 Jun - 8 Sep)
Eller haha lämna o lämna det är ju inte så att jag inte kommer att komma tillbaka och någon förändring lär det inte hinna bli på 3 månader inte någon storslagen i alla fall.
Det ska bli så sjukt spännande, värsta upplevelsen och jag kommer bli såå bruuun :)
Värmeslag också kanske? nee jag älskar sol, bad, shopping och värme så jag borde överleva, hehe
Jag och Eliin har suttit över nätet idag och kollat in flyg dit och det billigaste blev något på 4000 kr, värsta kapet.

På Aaron Carter tiden sa jag att jag nån gång i mitt liv skulle åka till Florida och hälsa på honom (och han blev förstås kär i mig och vi blev ett hett kändispar) haha. Nu ska jag ju inte riktigt till Tampa bay och inte ska jag få honom att bli kär i mig heller... men jag ska i alla fall till Florida, yeeeiiey!
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva allt känns så skumt det känns bra, nervöst, riktigt kul och riktigt läskigt men kände att jag var tvungen att skriva nånting om det och mer lär det bli, när jag vet mer och bokat de där läskiga biljetterna haha.

Eliin jag hoppas att du inte lurat iväg mig på en helvetes resa, för då ska du allt få igen  ;)
See you in 36 days !!

nighty nighty


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min enda lasare!! hahaha
neu jag tror att du kommer klara dig bra.. ibland ar det jobbigt men for det mesta kanns det bra har. vi ar ju ratt manga som besokt det har stallet fran eskilstuna och alla har ju overlevt hitills....

2007-05-10 @ 02:17:28
Postat av: Sara

I will miss u!

2007-05-10 @ 16:27:39
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: sunniie

haha du e nog min enda läsare med o saara.. a ni har ju överlevt så jag får lov att göra det med.. ska bli skiit läskigt o kul =)

2007-05-10 @ 17:59:57
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0