Shoppat med herr Robert

Jaa i made it!!
jag fick med mig Robban ner på stan, det var riktigt kul att få hitta på något som jag gillar =)
Det jag köpte idag var
Ett gult linne, Jc
Vita mjukis shorts, Jc
Fotlänk, Jc
2 t shirts åt Robban, Jc
Världs Atlas, Åhlens
Anteckningsblock, Åhlens
2 Pennor, Åhlens
En hemlig present åt Robban.

Var på banken och satte in pengar till min flygbiljett till Miami, så snart sker bokningen.
Idag är det fredag och jag tänkte väl dricka en del om jag får nån lust snart känner att de skulle va skönt att ta det lungt också.. splittrade Sandra (!)
Varför går det inte att festa och ha lika kul nyktert som full?
Det tär ju på kroppen så jäkligt med alkohol, värsta giftet!
Men endå ett bra gift för ett gott skratt förlänger livet, e det inte så det sägs ?
Jag har ju varit ute på krogen nyktert men jag har inte alls lika kul som när jag druckit för alla andra är så fulla och har dåliga öl andedräkter så det inte går att prata med dom *ugh*
Sen vad är det man pratar om egentligen? när man är full förstår man allt som sägs (tror man) men när man är nykter hänger man inte med alls i konversationerna, bara massa sluddrande och flams. hah
Aa det var lite om dagens tanke, haha..
Men att sluta dricka helt lär jag ju inte göra för det är kul med alkohol och gott!
 Men jag kan ju minska en del för min kropps skull :)

image6

-Skål och trevlig helg mitt herrskap




Kommentarer
Postat av: Sara

jag har faktiskt minskat på mitt festande på sistonde och det är jag stolt över :) tack vare att jag jobbat så mkt. :) fast idag jobbar jag inte och ändå tog jag de lugnt igår. Jag såg att du ring mig.. Ska du göra något ikväll?:)

2007-05-19 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0