Täby centrum

Har varit inne i Täby centrum idag och växlat in lite svenska pengar till Krooni så man kan handla i Tallin :)
Vi gick förbi en massa affärer som gapade åt mig -Sandra kom in här, SANDRA kom då!!
Men ne Robban och hans far ville bara till en bankomat och sen Forex.
Men till slut lyckades jag smita in på Zara och hittade en massa fina kläder, ville ha nästan allt, men  jag sortera ner det jag hittade till 2 plagg för att vara lite ekonomisk nu inför tallin resan.
Men det blev en kort jeans kjol, ganska mörk o söt. Sen ett par bruna mjukisar som jag verkligen behöver om det nu blir kallt på kryssningen, jag har endast packat kjolar, tights och långa t shirts -hey det är väl sommar?
hinner inte skriva så mycket idag fast jag egentligen har en massa att skriva 
-but i have to go....


?

Kommentarer
Postat av: Sara

Är du hemma NU?:)

2007-05-29 @ 15:01:34
Postat av: Sara

UPPDATERA!

2007-05-30 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0