Träna

Ush vad är det för vääder? Jag orkar knappt gå upp ur sängen nu på morgonen, i need some sunshine!
Men ja upp har jag i alla fall kommit så nu sitter jag här och väntar på att Sara med ska göra det också, sen ska vi gå och träna. Men jag har träningsvärk från igår, hm bara för jag fuskade med stretchningen igår -aja baja!
Idag ska jag nog springa en stund och sen blir det att träna benen, övre lår, undre lår, inre lår, yttre lår och så skinkorna så klart ;o) efter det kör jag armarna, axlarna och vingarna (skulderbladen heter det nog?) Under armarna är såå jobbiga att göra man får sån mjölksyra, men det e schyst då vet man att det har nån effekt :).
Efter armarna är det magmusklerna det är jobbigt men endå skönt för man känner i hela kroppen hur musklerna arbetar. När magen är gjord har jag bara ryggen kvar, den e tung så jag får oftast träningsvärk i ryggen och den blir trött senare på kvällen.. Men snart så, är den stark som tusan !!
 Så, där har ni mitt träningsprogram för idag.

Nu ska jag ner på stan och posta ett brev så jag är med i Hotell och Restaurangfacket sen gå till jobbet och lämna in mina timmar så jag får någon lön :)

Good bye

Kommentarer
Postat av: Elin

det lar harligt.. fan vad jag langtar efter att fa ga till gymmet

2007-05-22 @ 16:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0