Trötter


Inatt har jag legat vaken hela natten kunde inte somna, hur trist som helst.
Låg o funderade en massa på allt och ingenting medans Robban sov hur hårt som helst och flåsade med sin äckliga lök andedräkt på mig, ugh! Hur kan man äta något som luktar så illa ?
Sen 10.oo imorse var jag på jobbet, kändes inge kul att gå dit jag var så seg.
Fick knappt några gäster heller runt 10 st, men det kan ha berott en del på vädret, regn, sol, regn, sol, regn, hagel och regn. När ska den varma solen komma tillbaka?
Vid 14 tiden klampar en herre in och sätter sig ned med chefen -oh noo ! truble..
Undra hur det här ska gå.. Hoppas ingenting kommer att drabba mig, det skulle vara kattastrof.
Ska berätta imorgon för "chefen" att jag åker iväg 3 månader och att jag inte kan jobba kvar, hehe det ska bli rätt kul faktist. tihii
Var och tränade med Sarisen sen, hjälp vad det var jobbigt vart alldeles slut.
Nu när jag har blivit frisk igen så drar träningen igång på riktigt det känns kul, ska börja simma en del också.
Robban och jag var o solade idag, måste ju vänja huden med sol o värme nu haha.

Ska göra ett försök snart att sova behöver sömn jobbar 10 timmars pass imorgon och på lördag har Cami kalas i stränkan, wohouu!

Nighty nighty 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa du.. Hur glad tror du chefen blir om du ska bort? :P

2007-05-11 @ 08:15:37
Postat av: sunniie

hah jag fick tjänstledigt ;) yeeea i goo girrrl

2007-05-12 @ 03:47:29
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0