Underbar

Jag har världens bästaste pojkvän :)
Idag är en riktigt glad dag med mycket kärlek och pussar, så himla skönt bara han och jag.
Jag är verkligen kär och jag kommer att sakna sönder mig och han under tiden jag är borta. Hur han håller om mig om nätterna och pussar mig hej då när han 06.35 går till jobbet..
Så kämpigt att vara kär men endå alldeles underbart! Puss på dig mitt hjärta..

Viilken helg jag har haft sen då, jobbade i fredags och slutade runt 22 tiden Var ganska så lungt med gäster men sen vid nio tiden drullar det in 9 party djur som ska äta mat och dricka innan de skulle ut. Dom fick igång mig med så att när dom hade gått kom Sanna och Magda och vi bestämde oss för att gå ut, det blev Lotus Lounge.
Sanna var på topp humör och hade bestämt sig för att hon var den som skulle bjuda mig och Magda på allt, inträde, drinkar, shots och cider.. Såå det blev en massa alkohol den kvällen, alkohol, skratt och dans hur kul som helst! Tackar så mycket Sanna för en galen kväll :) 

På lördags morgonen var jag lite halvseg och grinig men de hade jag inte så mycket tid för så in i duschen och iväg till bolaget för att köpa kvällens alkohol. Sen en tur till Gina tricot där jag köpte en vit t shirt, 2 par leggins och ett presentkort till födelsedagsbarnet Camilla.
Vi fick skjuss utav Li och hennes mamma till strägnäs där Camilla och en Karin hade kalas, det kom en massa folk dit. Tror nog att jag och Emman blev fulla rätt snabbt haha redan vid Åtta tiden var vi rätt lulliga :). Det bjöds på gratis bål och smörgåstårta. Mycket bål.
Sen skulle folket där ut på BK (någon krog där i stränkan) men våra vänner ville inte med mig och Sara ut så Sara's snälla papps kom och hämtade oss hem till Eskilstuna.
Jag och Emman efterfestade själva hemma hos henne och pratade en massa massa medans vi sörpla i oss mitt sista vin.
Sen hojade jag hem till min käraste som har sovit hela dagen, kvällen och när jag kom hem låg han fortfarande i soffan och sov. Riktig sömntuta !

Partygiirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0