1 manad kvar bara

Nooo.. Vad fan ska jag hem och gora!? vill inte... VAGRAR!
Men nu kommer det ju en Alex efter mig sa jag maste aka hem annars hade jag nog garnat stannat har massa langre. Trivs sa bra och det ar sa mkt jag maste gora..
ush... feting angest, vad ska jag ta mig till!?

Den har veckans "luddiga" planer ar i alla fall.

Trana, ut och springa/ga och jobba o slita. tufft jobb att hanga i parken o hoppa studdsmatta.
Stranden blir det imorn ocksa, maste fa lite farg =).
Onsdag kommer John hem fran NY.. skont for da kan jag ga tidigare pa kvallarna.
Annars har jag och Kristina det trevligt. kollar pa tv och pratar massa massa.
Ska fika med Catrin pa Onsdag? och alla andra som ar pa ocksa saklart.
Bio nagon kvall ocksa kanske och sjalvklart Starbucks, alltid.
Sen e Robin home alone hela helgen, sa dar blir det party!! Ska val ut pa nan trevlig krog/krogar.
wee rojja loss, that's tha shiiit!
Sondagen,  Sawgrass och Ikea? wohoooue!

kanske vi kan surfa pa lordags morgon?

Aa trist inlagg men jag ar deppig, telefonen funkar inte har och jag har ett viktigt samtal att ringa.
SEN VILL JAG JU INTE HEM.. Maste man gifta sig eller bli adopterad for att fa stanna i USA?
Nagon kar van som kan forsoka fa det till en kul grej att komma hem till stan, forsoka fa mig att langta hem kanske!? GOOD LuCK.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sandra du får gifta dig med en rik jävel... good luck!

2007-11-06 @ 19:05:38
Postat av: Anonym

haha det maste vart Elin som kommentera? finns manga har att gifta sig med. men jag vill isf ha en gammal gubbe som ar dod inom ett ar.. fett jobbigt o vara gift ju. haha

2007-11-06 @ 20:16:53
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0