30 days of nights

image298

oops. var ju pa bio, glomde blogga om filmen.. kanske for jag var sa sur over min planbok nan hora baxade... well well, inga pengar forsvunna, haha SUCKERS!! och mitt nya kort ar redan pa vag.. spank you mami!

En gång per år sänker sig den isolerade staden Barrow i Alaska i totalt mörker i en hel månad. När de flesta invånarna beger sig söderut dyker blodtörstiga vampyrer upp som utnyttjar mörkret för att kunna festa på stadens invånare. Barrows sheriff Eben (Josh Hartnett) och hans fru Stella (Melissa George) samt en liten skara av överlevande måste göra vad de kan för att överleva tills dagsljuset uppenbarar sig igen.

Det ska vara en skrackis/action.. men sa mkt skrack var det val inte i den. Men fy satan sa vampyrena sag ut, skit ackliga. Speciellt bruden aah i hate her! tur att hon dog.. Josh hartnett var skit het i en tjock Alaska jacka och mossa. Jag tyckte filmen gick att kolla pa men den var inge speciell alls.. Nasta gang det blir bio hoppas jag pa SAW IIII.. wee.. da ar det TORTYR.

Filmen fortjanar inte allt for manga S sa jag ger den SSSS / 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0