Boca Bowl

  och  vantade in Robin och Christine pa Cheesecake factory vi drack varsin drink och sa delade vi pa en carrot cake, den ar sa sjukt god ! Nar christine och Robin antligen dok upp ca 1 timma senare an beraknat sa var det bowling dags.. Kopte en hink Budfamily men med endast Budweiser, satans god ol ska ni veta ! Det var val Jossan som vann, morr ! Men jag lyckades fixa 2 strike, wee jag tror jag kommer bli riktigt bra pa det hara.. Maste kora minst en bowling till sa jag vinner nar jag kommer hem, pallar inte forlora hela tin ;)
Efter bowlingen blev det Air hockey med Jossan, och det ar jag ju mastare pa !! fett kul spel...
Biljard hann vi med ocksa, SVENNAR against uhm Utlanningar!?
En helskon kvall med tjejerna... utan Emma, saknar den busen!
For att visa att jag saknar min Kara BITCH sa hette jag saklart LUDER nar jag bowlade, puss min kara!

   
   
Kika sa snygga vi e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0