Denna helg...WIIIIHAO

helvete vilken kul helg jag haft, ni skulle vart med !!
Fredagen korde vi denna bowling igen, fredags bowling alltid schyst lite air hockey okcsa och sjalvklart BARS!
Robins dude kommer forbi med en kompis och det forsta han fragar mig ar om jag vill ha trekant med honom och Robin... WHAT!? en tont med brillor som jag bara skakat hand med, va ar det med folk egentligen.. Jag garvade !
Amerikanare alltsa..

Lordag var det hart jobb ;)
Sen pa kvallen korde Kristina ivag mig och CAtrin till Christine (tror ni jag har lite jobbigt med alla Kris, cat och Chris) i Delray.. Jossan kom strax efter och vi borja forfesten i sangen det var jag, Catrin (antliigen sager jag bara), Jossan, Robin och Christine. Jag drack typ inge alls, skit dalig pa att dricka sen dodade mig rygg mig sa fort jag forsokte dricka nagot. Vi knata in till Delray dar vi inte kommer in pa Deluxe och Christine har glomt sitt legg.. Vi drar in pa puben bredvid dar jag gor en ENTRE raklang pa golvet och ena skon flog ivag, how i did it!? well i don't now.
Dansade som fan dar men det stangde redan klockan tva da korde nan ivag oss till "MUG" en pub som sag ut som nagot pa film, nage live band som spelade "monkey phat" tror jag de hette. Jag forsokte tigga apan av dom men de VAGRADE! Harjade dar i alla fall skit kul !! Folk bjuder pa allt ocksa till och med pa sig sjalva.
Till och med snutarna stod och snackade med mig, de tyckte jag var skit grym for jag var svensk haha..

Efterfest skulle vi pa sen klockan 5 pa natten efter det stangt, vakten kommer med sin stora roda bil. Sandra glider in i framsatet saklart ! och de andra fick trangas i baksatet med tva som holl pa att kaka upp varandra..hmm vem kan de vart!? forutom Catrin och Christine, forsvunna!! Vet inte vilka vi var men vi hamnade pa stranden i alla fall, efterfest i liv vakts tornet. Jag, Robin, en neger Tregor?, christine utan stringen och vakten Spencer slagga dar. Jag sov val 20 minuter satt och snacka hela tiden :p Svart att fa tyst pa en typ som mig.
Morgonen sen korde negern omkring pa oss bjussa pa frukost och vi chilla pa stranden i nan timma till sen kom Jossan och hamtade upp oss tjejer som hamnat lite varstans i Delray haha.. Vi var oskadda allihopa i alla fall, eller hur mar du egentligen Catrin ;) haha.. -schh! sandra... -Okej jag ska..

Vi chilla hos Jossan hela dagen, varsta slackers var vi, lovely!
Sen pizza och desperate housewives.. fan nu ar det uppehall pa tva veckor :'( Sen ska jag beratta att det har nog ar sista sassongen. alltsa INGE MER Desperate Housewives !!! fan ar gratfardig !!

En grym helg var det.. Har ska ni fa se en del av det...

  

1. BUTTS ROAD.. 2. Christine, Sandra och Jossan.. mums BUD LIGHT! 3. Jag och Robin, den javeln vann! Nasta gang Jossan tar vi henne!!


          

1.Jossan korkar upp vinet and there we go.. 2. FOTO dags. 3. Ser inte den har bilden lite sjuk ut? ditt huvud sitter inte ratt till Catrin! 4. sangmys. 5. Another group picture. 6. mera mys. 7. On our way to Delray. 8. Ja en till vafan ;). 9. Tror du vi hade kul i bilen!? 10. Jossan gjorde ett forsok att knacka min rygg, funka inte. Tur att Vakten Spencer knackte den till ratta. Fett stor dude!!


En tokig Sandra lite halv sliten sa dar men fortfarande vaken.. Woooh what a great weekend!! Vill bara ha MERA MERA.. Nasta lordag ocksa kanske? ;) Kryssning pa sondag ivaf..

Kommentarer
Postat av: Sara

SANDRAAAAA jAg vill åka utomlands!! om jag får jobba mkt på br så ska jag åka. emma o ja pratade om det, kanske du, jag emma någon mer caroline, eller elin eller nått? :)

2007-11-13 @ 09:44:44
Postat av: Anonym

Fy faaaan vilken rolig helg! Jag mar bra, inte ont i rattan langre. Haha. Repris i helgen?

2007-11-13 @ 15:04:46
Postat av: Catrin

Okkeeey det var liksom jag som skrev det andra inlagget med. Men halla sandra ak inte hem!

2007-11-13 @ 15:06:19
Postat av: Anonym

haha jag fatta att det var du nar du skrev Rattan ;)

Sara..Utomlands var och gora vad? jag aker nog till Norge. men om det ar jobb i nage annat utland ar jag pa :D

2007-11-13 @ 15:32:14
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Emma

Hallaa ni far inte ha sa roligt utan mig fattar ni val, jatte jobbigt att se bilder fran min sang utan mig i ju sa skall det inte vara men men snart ser jag dig hemma i sverige igen weiiii

2007-11-16 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0