Fuck 3 day's rule

Fan ett javla tjat... ar det verkligen sa seriost med 3 dagars regeln!?
haha lustigt alltsa... fuck it.

Igar var en bra dag, Catrin kom och vackte mig BANKANDES pa mitt fonster och vi gick ut pa en promenad till walgreens med Candy.. Hundar ar vist valkomna i affarer, myspys.
Sedan simmade jag i poolen medans Catrin lag och laste skvaller nar jag simmat klart forflyttade vi oss till studdsamattan for att sola lite. Da far hon ett ryk och skriver till en dude vi motte i Delray i lordags.. "Do you wanna merry me?" and he goes "yea let's do it" hahaha storda ju! Sa hon drivde med honom ett tag sen blev han serios och ville bjuda henne pa middag da var det tack o hej inge mer svar fran Catrin. fett kul ju

Nar Bret kom hem sa malade vi lite chalks sen ville han mest sta och flaxa hela dagen sa jag typ somnade i hans sang medans han flaxade over mig..

Vid 8.30 kom Jossan och hamtade mig vi ska till Starbucks i MIzners park dar jag sagt at en tysk dude att mota oss.. Den tyska duden var redan dar nar vi kom sa vi gick in och bestallde vad vi skulle ha, sedan dok Robin upp.
Det var en trevlig fika, kul att traffa nagon man aldrig mott forr haha.
Han och jag kilade till Deerfield for att ta en bars som blev tva bars.. sen huxflux slacks allting ner i hela Deerfield beach, helt sjukt det var SVART! men man kunde se stjarnorna ivaf =) Vad hande liksom!?
Efter tva bars sa korde han hem mig,  tog ett tag att hitta for han trodde jag bodde pa fel stalle... Parkland var visst storre an jag trodde ;) Jag hittade min vag hem sen ivaf.. Tur det..
Han var val en trevlig prick men aa  maste bara papeka det var ingen dejt apsolut inte!
Vi kanske ska till Hard rock cafe idag, men jag vet inte om jag kommer ha sa kul dar att ga dit med bara honom.. Jag och tjejerna darimot lar ha kul :D

Well Thanksgiving imorgon.... I'm thankfull for ummm? like everything ! weee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0