Fuckt up

haha fan vet inte vart jag ska borja och inget slut finns det heller..
Vi ar verkligen bast pa fest!
Vilket jarngang.. tuffaste, snyggaste och bastaste. haha

This weekend.
Fredagen kom Catrin och hamtade mig sen for vi over till henne dar jag myste med puppy och katterna.
Sen kom Robin och plockade upp oss och vi hamtade Christine pa vagen ocksa.
Det borjas julpynta haromkring nu och jag skojjar inte DET AR GALET vad lampor och belysning, tomtar och renar det ar overallt.. only in amerika.
Vi for hem till Robin, forfest! wohoo bars efter bars, har helt gett upp alkolasker, min rygg verkligen pallar inte.
Vid tolv tiden motte vi upp Jossan som redan raggat upp et gang fransman pa parkeringen.
Vi skippar dom och taggar in pa Eros  dar vi skaffat vara homies haha.
Spencer bara garvar nar jag vill visa mitt legg och menar pa att han faktist vet vem jag ar.. vilket han borde eftersom jag dackade med honom o de andra i livvaktstornet typ helgen innan. Men jag har ju kampat med mitt legg sa javla mycket sa kanner att jag vill visa det.
Fett med folk dar inne, men vi rojde loss ett tag och Brandon bjod pa sprit. Som nog egentligen var Scotts ;)
dansa dansa
Vidare till muggen sen efter att statt och vantat pa Robin den kata javeln i regnet.
Kul att var chauffor var en av dom fullaste, waaaay to go missy!
Rockade loss dar inne ocksa men minns faktist inte sa mkt, tror inte det hande nagot speciellt fast egentligen hande det nog ALLT. \
Robin och Scott var upptagna i bilen, Catrin och mamas boy var nagonstans!? Det var sa sjukt mycket folk dar i alla fall.. Vi akte fran ratt tidigt till Scott's place. Shotade lite dar ooch bara snackade. Catrin och mamas boy, var och nar forsvann ni egentligen!? haha wee
Vi intog Brandons sang, som var full med tvatt, och dackade dar.. sweeet. Haha fatta om han kommit hem tre brudar snarkandes i sangen ;)
Pa morgonen stressade vi ivag hem till Robin, alla lite lagom snurriga. Frulle pa subban sedan for vi ivag for att kopa alkohol och mat pa publix.. Timmarna gick och vi var snart igang igen, inte mycket till somn har va.. FLUM!
Alla var fett sega och jag stod och spelade massa boll, DAMP sandra.. sluta ror pa dig. ;)
De gnallde over att de aldrig blev fulla, TRO mig de som gnallde var de som var mest fulla!! Catrin?, Christine? kann er traffade...Ne vi andra var inte sa nyktra heller. Fett kul ivaf, massa tjejsnack.. Ja sant som blir pa fyllan you know. vi gjorde en FILM!! shiit vad jag vill se den.. o my gosh !

Pa vagen till Delray flashade vi boobsen ut genom bilrutan, rumpan ocksa jaa jag ar 20 ar och FETT HAFTIG! Fy vilken road trip, hela bilen lar ha osat alkohol!!
Tillbaka pa Eros sa far jag syn pa blaoga och han ger mig Den mest hatande  BLICK ever, han hatar mig! haha fan vad kul det var jag forsokte hejja pa honom men han fortsatter och stirrar han forsoker att titta  bort men han kan inte... helt plotsligt nar jag ska ta en bild pa surpuppan pekar han finger och vander sig om. Robin berattade senare att han hade sagt at henne att vi ar dumma i huvet och bara utnyttjar dom.. haha lackar ur! stackarn... Hans polare "mr funny II" tycks inte tycka likadant och stod och dansa fett mkt med mig medans blaoga ville ta kort, min tur att peka finger.. haha han morrade!
Efterfest pa muggen igen, Christine ar for full, slocknar i bilen. Vi andra Rojjer loss som bara den. Traffade massor av folk, till och med en svensk JATTE JATTE FULl kille. Jag fixade sa vakten holl honom sig borta fran mig ;) palla med for fulla svenskar, ni vet hur ni ar! Fett kul pa muggen.
herr och fru CP forsvann nanstans pa en restaurang for frukost sa vi aker och hamtar upp dom sen beslutar vi oss for att aka hem till honom och jag var ju inte fardig festad, MOOOOORE! sa jag forsokte fa honom att ringa dit kompisar, han var inte sa sugen pa det men han erbjod sig sin bror.. jasaa var ar han da!?
stampar in i ett rum och kommer ut igen.. - somenone is sleeping in that room, fniss fniss
Noooo really sager Viktor.. sa dar som att PUCKO DET AR MIN BROR! -Go wake him up!
HEEEY are you sleeping!? it's saturday come on! it's a party going on.. sen hoppade jag pa honom i sangen kittlade honom och var sadar skiiiit jobbig. skulle dodat mig om jag var han. Han brottades lite med mig ivaf kanske att han forsokte fa bort mig, i don't know haha. 
Han reser sig sen upp, ser pa mig..-umm who are you sen flinade han och stack.. stangde in mig pa hans rum :p Sen kom han tillbaka och garvade.. You are crazy. YEs jag vann jag fick upp honom! POWER till den fulla svenska bruden!
umm sen blev det en liten road trip vid 6 tiden pa morgonen for att kopa det som var nodvandigt.
resten ar en historia for oss "GIRLS GONE WILD IN DELRAY"
Tidigt pa morgonen stack vi hem till Robin, garvade noog hela vagen hem till Robin.

-AOOOCH what a HeLL, THAT fucking hurts... this is IT man.
              

1.Enligt lag far man inte dricka alkohol utomhus utan den bruna pasen, jag foljet ju alltid lagen som ni alla vet! Inga undantag denna gang.. Christine haller med.
2. Systrarna bluff's outfit for Fredag.. HETT! 3. Jo, Cat och Chris pa Eros. 4. det regnade. 5. Sakert den snyggaste bild ni nagonsin sett. 6. mr.Black o i bakgrunden har vi Cat med Mama's boy. 7. well en Sandra lordags morgon. 8. sweetie pie's. 9. Me and Robin's otufit Lordag. 10. forfest.. 11. Chris och jag med min favorit, Bud light. 12. haha sa har kan det se ut ;). 13. jag och mr funny II. 14. umm just crazy..

Kommentarer
Postat av: mamas boys girlfriend

shit sandra jag kan inte sluta skratta. FY FAN VAD JAG KOMMER ATT SAKNA DIG!

2007-11-27 @ 21:18:34
Postat av: fru cp

haha klockren sammanfattning!!
STANNA KVAR

2007-11-30 @ 04:22:07
Postat av: Anonym

Fan vad skona vi ar alltsa ;) i looove this shit!

2007-11-30 @ 05:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0