Grannfejden i Parkland

sicken jadrans dag det vart idag alltsa..shiiiiet !
Var ute pa en walk and run vanda idag till Blockbuster for att hora om jag tappat min nyckel dar, men icke.. Hon hade dock nagra bilnycklar haha. Simmade nagra langder i poolen som har blivit uppvarmd nu, oo det ar sa skont som ett stort badkar !! Poolpojken hade vart har idag och hallt i massa klor, det var mindre skont!  Att jag aldrig kan komma ihag Onsdagar=Poolpojken, Torsdagar=Stadtanten Edna. Edna ar inte det ett typiskt stadnamn undra om hon kanske har det for att hon just ar staderska, hemma heter hon typ Erica. Man vet ju aldrig... Strippor har ju sina worknames.

Men jaa sen akte vi och shoppade, eller tittade mest kom hem med ett par Nike flipflops (my favorite) och en svart handvaska, lite ballongaktig.. Funderar pa att kopa ett par DC skor, dom var sa grymt fina.. Men vad har man pa sig till sanna skor? Det kanske mest ar ga till Ica skor, kan iofs vara bra att ha det med =). Vad sager ni?
Efter den lilla shopping rundan korde Kristina hem mig och akte for att hamta kidzen.

Jag och Bret har brottats hela dagen, jag ska nog bli en wrestler e fett bra pa det nu ;) syn att han ar sa liten och inte ar nagon match bara haha..
Sen det har om Grannfejden det bor en acklig liten snorunge har i huset bredvid som anklagar Kristina for att ha snott hans Scooter, sa han har typ hangt pa var tomt hela dagen och bara stirrat och varit irreterande medans jag och Bret har forsokt ha kul Sen efter ett tag kommer han ut fran sitt garage med Scootern (som Kristina snott fran honom, fast egentligen ar det han som snott den harifran). Han forsoker fa min uppmarksamhet men jag ar ju ratt bra pa att ignonera folk jag inte vill se sa det gjorde jag. Da knacka han pa dorren igen och sprang ivag nagra meter, han ar namnligen radd for Candy som bet honom haromdagen (YEA YOU GO GIRL). Sa star han dar och lassas som ingenting och Kristina tar scootern och kollar om det star A. Franklin pa den dar under och ja det gor det.. Sa hon tar tillbaka den och grannungen kallar henne STUPID BITCH och fan vet allt.. Skriker och harjar..

Pojkens farsa kommer om nan timma och knackar pa for att hora vad som hant... John och grannfarsan snackar och kommer fram till att Kristina kanske inte skulle tagit tillbaka den pa en gang utan latit honom leka med den stulna leksaken tills foraldrana kommit hem.... baah. Kristina var fett upprod, jag sa at henne att dricka mera vin :p

Sa grannfejden ar nog i full gang... Candy morrar och ryter at grannungen all the time och ingen av oss diggar den dar ungen, han slar pa Kristinas ungar laser in dom och ar fett elak. MONSTER KID !
men resten av hans familj ar okej och de har ett fint hus haha.. men de far garna flytta in snallare barn dar...

Alla ar upprorda har idag... ungar skriker och grater hej vilt jag drar en chill out har, Catrin kommer snart vi ska glo pa en Paris Hilton rulle, not a sex tape tho. ;) 

jaja nu fick ni hora lite skvaller fran Parkland....vad har Sverige att beratta at Sandra??  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0